اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مایلی‌کهن:

بی‌اخلاقی همه جا وجود دارد اما در فوتبال به چشم می‌آید

خبرگزاری فارس: مایلی‌کهن گفت: بی‌اخلاقی فقط به فوتبال اختصاص ندارد و در تمام حوزه‌ها وجود دارد اما به دلیل در چشم بودن فوتبال، این بی‌اخلاقی‌ها نمود می‌یابد.

بی‌اخلاقی همه جا وجود دارد اما در فوتبال به چشم می‌آید
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد مایلی‌کهن صبح امروز در مراسم جشن بزرگ غدیر اظهار داشت: متاسفانه در جامعه بی‌اخلاقی می‌بینیم و فوتبال هم از جامعه جدا نیست، اکنون در سطوح مختلف اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و.. بی‌اخلاقی می‌بینیم؛ به عنوان مثال در ابتدای ماه مبارک رمضان ستادی برای کنترل و کاهش قیمت‌ها راه‌اندازی می‌شود.
 وی ادامه داد: در گذشته چنین موضوعی مطرح نبود و خود مردم با هم همنوا بودند و این نشان‌دهنده این است که این بی‌اخلاقی‌ها منشا دیگری دارد و فقط در فوتبال نیست و به دلیل در چشم بودن فوتبال این بی‌اخلاقی‌ها نمود دارد.
وی تیم علم و ادب را یکی از بهترین تیم‌های جهان در اخلاق دانست و ساختن این گونه تیم‌ها را بسیار دشوار عنوان کرد.
مایلی‌کهن در ارتباط با شیرین‌ترین خاطره زندگی خود گفت: دو بار مسئولیت سرمربی‌گری تیم ملی فوتسال و فوتبال، در کنار کسب مقام و کاپ اخلاق مسابقات بزرگ‌ترین خاطره و شیرین‌ترین است که در پایان آن مسابقات، سه نفر از تیم ایران در تیم منتخب آسیا حضور پیدا کردند که این سه نفر خداداد عزیزی، کریم باقری و علی دایی بودند.
وی در مورد سوابق ورزشی خود گفت: در بهمن سال 54 به تیم محبوب خود یعنی پرسپولیس پیوستم و 14 سال در این تیم بودم و در مقاطعی هم کاپیتان تیم شدم و همانند دیگر فوتبالیست‌ها از زمین خاکی و پایین ترین سطح آغاز کردم و اکنون به دلیل عمل جراحی در ناحیه آشیل پا کمتر ورزش می‌کنم و نرم دوی و پیاده روی را با توجه به شرایط سنی ترجیح می‌دهم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول