اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم:

غدیر روز تعیین پرچم توحید در میدان تاریخ انسان است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم گفت: غدیر روز تعیین پرچم توحید در میدان تاریخ انسان است.

غدیر روز تعیین پرچم توحید در میدان تاریخ انسان است
به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حجت‌الاسلام سید حسین سادات در مراسم جشن عید غدیر در شهرستان جم اظهار داشت: عید غدیر عید امامت و ولایت و عید اعظم امت اسلامی است و تکریم این عید یک وظیفه است.
وی با اشاره به عظمت عید غدیر و هفته ولایت، این عید را از اعیاد بزرگ مسلمانان نام برد و خواستار تبیین جایگاه غدیر برای نسل امروز شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان جم خاطرنشان کرد: روز غدیر روز تعیین پرچم توحید در میدان تاریخ انسان است و روز آسایش مؤمنان است که در این روز امیرالمؤمنین علی (ع) به امامت و جانشینی پیامبر اکرم(ص) برگزیده شد.
سادات با اشاره به اخلاق، کرامات و شخصیت والای حضرت امام علی (ع)، تصریح کرد: باید در تمام شئون زندگی به ائمه عصمت و طهارت (ع) تمسک جوییم تا اخلاق نیکو و تقوی در جامعه گسترش یابد.
وی اذعان داشت: بدون تردید غدیر تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی (ع) و روز فراموش‌ناشدنی و تحولی شگرف در تاریخ اسلام و بشریت و نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می‌کند.
سادات بیان داشت: غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت است و علی (ع) نمونه بارز این عدالت است.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر نیز با تبریک عید غدیر اظهار داشت: غدیر، تنها نام یک سرزمین نیست، یک تفکر است؛ چشمه‌اى است که تا پایان هستى مى‌جوشد؛ روز بزرگ، روز گشایش و روز تکامل است و ما باید در چنین روزی خدای سبحان را سپاس گوییم که ما را به نعمت ولایت متنعم ساخت و این روز بزرگ را روز اکمال دین قرار داد.
مهرداد حسین‌زاده افزود: غدیر این عید بزرگ بهانه‌ای است برای تجدید میثاق با ولایت و امروز که پرچم ولایت فقیه به عنوان استمرار این حرکت الهی در دست با کفایت مرجع عالیقدر و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، تجدید بیعت خود را در اطاعت از رهنمودها و فرمایشات معظم له اعلام داشته و با عزمی راسخ پیمان می‌بندیم در راه تحقق آرمان‌های والای این نظام مقدس و اعتلای صنعت نفت کشور گام برداریم.
مولودی‌خوانی، اهداء جوایز به برندگان مسابقه کتبی غدیر، اجرای برنامه موسیقی و قرائت مقاله با موضوع غدیر و ولایت از دیگر بخش‌های جذاب و متنوع این جشن بود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول