اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بر اثر سهل‌انگاری صورت گرفت؛

خسارت 4 میلیارد ریالی به فضای سبز کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان از خشک شدن تعداد زیادی درخت در محوطه شرکت زغال‌سنگ کرمان و خسارت 4 میلیارد و 400 میلیون ریال به فضای سبز این شهرستان خبر داد.

خسارت 4 میلیارد ریالی به فضای سبز کرمان
ایمان سیف‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: سهل‌انگاری مسئولان شرکت زغال‌سنگ کرمان، نبود رسیدگی، آبیاری، کود‌دهی و قطع نکردن درختان خشک و آلوده در محوطه این شرکت واقع در بلوار صدوقی کرمان خسارت سنگین و جبران‌ناپذیری را به فضای سبز شهر کرمان وارد کرده است.
وی افزود: درختان مذکور از انواع درختان سرو، کاج، عرعر، انار، زبان‌گنجشک، نارون، صنوبر، اقاقیا و سنجد است.
سیف‌اللهی میزان جریمه و خسارت وارده در این زمینه را بیش از 4 میلیارد و 400 میلیون ریال ذکر کرد و افزود: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرمان سلسله مراتب قانونی را بر اساس ضوابط پیگیری می‌کند و مسئولان شرکت زغال‌سنگ کرمان باید پاسخگو باشند.
وی با بیان اینکه آفت این درختان موجب آسیب رساندن به درختان خارج از این مجموعه نیز شده است، تصریح کرد: اقداماتی برای جلوگیری از گسترش این خسارت صورت گرفته است.
سیف‌اللهی بیان کرد: موارد مشابهی نیز در فضای سبز بعضی از دستگاه‌های اجرایی کرمان مشاهده شده است که این موارد پیگیری می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول