اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرماندار رفسنجان خبر داد:

خسارت 18 میلیارد تومانی خشکسالی در رفسنجان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار رفسنجان گفت: خشکسالی 18 میلیارد و 770 میلیون تومان به دامداران، کشاورزان و باغداران رفسنجان خسارت زده است.

خسارت 18 میلیارد تومانی خشکسالی در رفسنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حسین اسماعیلی پیش از ظهر امروز در نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رفسنجان اظهار داشت: 185 پروژه در سال جاری در رفسنجان اجرایی می‌شود.
وی افزود: در نیمه نخست سال جاری 2 میلیارد و 628 میلیون تومان اعتبار به 130 دهیاری شهرستان رفسنجان تخصیص داده شده است.
اسماعیلی با اشاره به خسارت 18 میلیارد و 770 میلیون تومانی خشکسالی در رفسنجان بیان کرد: این خشکسالی در بخش دام، کشاورزی و باغات برای تخصیص اعتبار مشمول قانون است.
در این نشست نماینده سازمان مسکن و شهرسازی رفسنجان با اشاره به چهار پروژه این نهاد بیان داشت: طرح تفصیلی شهر صفائیه و شهر مس از جمله این طرح‌هاست که طرح تفصیلی شهر مس در کارگروه کرمان تأیید و برای تصویب نهایی به شورای برنامه‌ریزی استان استرداد شده است.
وی از پیشرفت 80 درصدی ساختمان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی رفسنجان خبر داد.
در این نشست نماینده شبکه دامپزشکی شهرستان رفسنجان از پیشرفت 45 درصدی طرح‌های انجام شده خبر داد.
نماینده منابع طبیعی شهرستان رفسنجان نیز گفت: طرح‌های قابل اجرای این مجموعه به پیمانکار واگذار شده، اما فعالیت‌های اجرایی سال جاری هنوز شروع نشده است.
به گزارش فارس، رئیس راه و ترابری رفسنجان در این نشست از به انجام مطالعات راه‌های اصلی و فرعی این شهرستان به صورت صد درصد اشاره کرد و افزود: راهسازی بعضی از محورهای روستایی و شهری به صورت کامل انجام شده است و زیرسازی علی‌آباد به دره‌در نیز انجام شده و باید آسفالت شود.
در این نشست نماینده جهاد کشاورزی رفسنجان با بیان اینکه فعالیت‌های جهادی در بحث آبی، خاکی و بتن است، اظهار داشت: طرح‌های دامداری، تغذیه کودهای آلی، مجتمع گاو شیری و دامداری از پیشرفت مطلوبی برخوردار هستند.
نماینده شهرک‌های صنعتی کرمان در نشست مذکور از ایجاد شهرک صنعتی جدید فردوس خبر داد و بیان کرد: عملیات زیرسازی این شهرک به همراه تأمین آب و برق انجام می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول