اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

آذرماه امسال صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه سرمایه‌گذاری در شهرداری شیراز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز از برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی سازمان سرمایه‌گذاری و مدیریت پروژه‌های مشارکتی شهرداری شیراز در آذر ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری نمایشگاه سرمایه‌گذاری در شهرداری شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه‌گذاری و مدیریت پروژه‌های مشارکتی شهرداری شیراز، جواد سیربکائی اظهار داشت: مجموعه شهرداری شیراز و سازمان‌های وابسته در دومین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری‌های کشور که در هفته جاری در مصلای امام خمینی (ره) تهران و با حضور شهرداری‌های سراسر کشور برگزار شد با ظرفیت بالایی حضور یافت.
سیدبکائی بیان داشت: یکی از اهداف مهم این نمایشگاه، ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهرداری‌های کشور است که سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارائه ده‌ها فرصت سرمایه‌گذاری مورد توجه بسیاری از علاقمندان و مسئولان ارشد کشوری و استانی واقع شد.
وی همچنین با بیان اینکه در آذر ماه سال جاری نخستین نمایشگاه تخصصی سازمان سرمایه‌گذاری و مدیریت پروژه‌های مشارکتی شهرداری در شیراز برگزار می‌شود، گفت: در نمایشگاه تخصصی شیراز علاقمندان به سرمایه‌گذاری علاوه بر شرکت در میزگردهای تخصصی در جریان نوع پروژه‌های مشارکتی، نحوه مشارکت و اطلاعات فنی پروژه‌ها با حضور مشاوران طرح و مسئولان شهرداری شیراز قرار می‌گیرند.
به گزارش فارس، سازمان سرمایه‌گذاری و مدیریت پروژه‌های مشارکتی شهرداری شیراز، به منظور جذب سرمایه‌های بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های مورد نظر شهرداری این شهر راه‌اندازی شده است.
این سازمان به منظور تشویق بخش خصوصی برای مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های مختلف شهرداری شیراز، تسهیلاتی را مد نظر قرار داده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول