اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در راستای حمایت قانونی از منافع مرتع‌داران؛

انجمن مرتع‌داران ابهر تشکیل شد

خبرگزاری فارس: کارشناس ارشد مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری زنجان گفت: در راستای حمایت قانونی از منافع مرتع‌داران، انجمن مرتع‌داران ابهر تشکیل شد.

انجمن مرتع‌داران ابهر تشکیل شد
تقی سالک امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در راستای حمایت قانونی از منافع مرتع‌داران انجمن‌های صنفی بر اساس ماده 131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران تشکیل می‌شود.
وی با بیان اینکه برای بهبود شرایط مرتع‌داران این تعاونی‌ها تشکیل می‌شوند، افزود: انجمن‌ها و تعاونی‌ها در راستای توجه به زحمات مرتع داران و حمایت‌های لازم تشکیل می‌شوند.
کارشناس ارشد مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان تصریح کرد: قبل از تشکیل انجمن‌های مرتع‌داری در استان مرتع‌داران به دلیل وجود واسطه در بخش خرید و فروش با وجود همه زحماتی که متحمل می‌شوند متضرر می‌شدند.
وی با اشاره به اینکه تشکیل انجمن‌های مرتع‌داری موجب کوتاهی دست دلالان و واسطه‌گران می‌شود، خاطرنشان کرد: در نظر گرفتن منافع مرتع‌داران از اهداف تشکیل این انجمن‌ها محسوب می‌شود.
سالک با اشاره به اهداف تشکیل انجمن‌های مرتع‌داری در شهرهای مختلف استان، بیان کرد: دخالت در قیمت‌گذاری گوشت و دفاع از حقوق مرتع‌داران از وظایف انجمن‌های مرتع‌داری است.
وی ادامه داد: برآورد نیازها و مشکلات مرتع‌داران از دیگر اهداف تشکیل تعاونی‌های مرتع‌داری محسوب می‌شود.
 کارشناس ارشد مرتع اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با اشاره به لزوم ارائه آموزش‌های لازم به مرتع‌داران برای استفاده بهینه از طرح‌های مرتع‌داری، خاطرنشان کرد: مرتع‌داران با کسب آموزش‌های لازم در راستای افزایش  ظرفیت تولید و ارتقای بهره‌وری موثر است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول