اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به زودی؛

فیلم مرادو در کرمان رونمایی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان گفت: فیلم سینمایی مرادو به زودی با حضور استاندار این استان رونمایی می‌شود.

فیلم مرادو در کرمان رونمایی می‌شود
مسعود گنجعلیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان با استفاده از ابزارها و قالب فرهنگی، ادبی، هنری، علمی و دینی در راستای نظام تعلیم و تربیت اسلامی از جمله اهداف کانون پرورشی است.
وی تقویت و پرورش حس دینی کودکان و نوجوانان را از دیگر اهداف کانون پرورشی برشمرد و افزود: در استان کرمان برای رسیدن به این اهداف 32  کانون ثابت، چهار کانون سیار و دو کانون پستی تاسیس شده است.
 گنجعلیخانی با اشاره به اینکه بعضی از مراکز کانون در استان کرمان در دو شیفت فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: 40 فعالیت در این مراکز انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه هر فعالیت دارای زیرمجموعه‌هایی است، بیان کرد: بخش هنری شامل تئاتر، تئاتر عروسکی، خوشنویسی و سفال و بخش ادبی کارگاه‌های شعر و داستان را شامل می‌شود.
گنجعلیخانی خاطرنشان کرد: بخش فرهنگی حوزه‌های قصه‌گویی، نقد و بررسی کتاب و شعرخوانی و همچنین بخش اسلامی، آشنایی با قرآن و احادیث را شامل می‌شود.
وی عنوان کرد: ساعت‌های کاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دو نیمه سال متفاوت است به طوریکه در شش ماهه نخست مراکز یک شیفت از ساعت 7 و 30 دقیقه تا یک و 30 دقیقه و در نیمه دوم سال 11 صبح تا 17عصر فعالیت می‌کنند.
‌ گنجعلیخانی با اشاره به اینکه کانون پرورشی گروه سنی هفت تا 17 سال را زیر پوشش دارد، تصریح کرد: دختران و پسران هفت تا 17 ساله با پرداخت عضویت یک‌ساله در کانون از خدمات رایگان بهره‌مند می‌شوند.
وی با بیان اینکه آخرین مراحل مونتاژ و صداگذاری فیلم مرادو نخستین فیلم سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان در تهران در حال انجام است، افزود: این فیلم تا یک ماه دیگر آماده می‌شود.
مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمان بیان کرد:  فیلم مرادو با حضور استاندار کرمان در محل سینما شهر تماشا کرمان رونمایی می‌شود.
گنجعلیخانی از حضور 8 هزار و 251 زبان‌آموز در کانون زبان ایران شعبه کرمان مشغول به تحصیل هستند، اضافه کرد: کانون زبان ایران با نظارت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کشور فعالیت می‌کند.
وی تصریح کرد: کانون زبان در شهر کرمان ویژه بزرگسالان، نوجوانان و کودکان و در سیرجان و رفسنجان در رده‌های سنی بزرگسالان و نوجوانان فعالیت می‌کند.
گنجعلیخانی بیان کرد: شعبه‌های کانون زبان ایران در زرند، بافت، شهربابک، جیرفت و بم راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول