اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

توسط اداره فرهنگ و ارشاد؛

جشن غدیر ویژه بانوان رودانی برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت دهه ولایت و عید غدیر خم جشنی ویژه بانوان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات در شهرستان رودان برگزار شد.

جشن غدیر ویژه بانوان رودانی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از رودان در شمال شرقی هرمزگان، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان عصر سه‌شنبه در حاشیه این مراسم گفت: شناخت فرهنگ علوی و اشاعه آن در نسل‌های آینده نیازمند برنامه‌ریزی و همت جمعی تمام مسئولان و مردم است.
فرید ساعدپناه افزود: نگاه تشیع به بانوان و تکریم جایگاه زن بسیار فراتر از تصور است و در تمام موارد بر حفظ شان و منزلت زنان تاکید شده است.
وی اضافه کرد: غدیر خم مهمترین عید شیعیان جهان است و در این روز هدایت جهان اسلام به دست اهل بیت پیامبر سپرده شد و این چراغ هدایت کماکان با درخششی خیره کننده جهان را روشن کرده است.
همچنین در ادامه مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری راهیان معرفت شهرستان رودان از برگزاری مسابقه پیامکی "ولایت" در بخش بیکاه این شهرستان توسط واحد فرهنگی این کانون خبر داد.
عمار ذاکری با تشریح برنامه‌های دهه ولایت در این کانون گفت: علاقه‌‌مندان در راستای شرکت در این مسابقه تا صبح عید غدیر فرصت داشتند که نام سوره و شماره آیه ولایت را به سامانه پیام کوتاه کانون پیامک کنند.
وی اظهار داشت: به پنج نفر از برندگان که به سئوال یاد شده پاسخ صحیح داده بودند در این جشن به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا شده است.
ذاکری ادامه داد: مسابقه پیامکی "ولایت" به همت واحد فرهنگی کانون راهیان معرفت و با همکاری بخشداری بیکاه برگزار شده است.
مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری راهیان معرفت با اشاره به برگزاری جشن بزرگ میلاد در این کانون، بیان داشت: سخنرانی یکی از روحانیون منطقه پیرامون غدیر و ولایت، مولودی خوانی، مسابقات فرهنگی با هدف تبیین جایگاه امامت، سرود و برگزاری مسابقات و برنامه‌های شاد و مفرح از جمله برنامه‌های این آیین بوده است.
یادآور می‌شود جشن غدیر در رودان که با حضور تمامی مسئولان، امور بانوان ادارات، روحانیون و جمعی از مدیران برگزار شد همراه با اجرای برنامه هنرمندان در رشته موسیقی، مولودی خوانی و اجرای برنامه‌های متنوع دیگر همراه بود.
در پایان این مراسم از برگزیدگان مسابقه غدیر با اهدا جوایز تقدیر به عمل آمد.
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول