اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرمانده سپاه بقیة‌الله شیراز:

مولفه‌های جامعه اسلامی فرهنگ بسیجی است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه بقیةالله شیراز گفت: یکی از فاکتور و مولفه‌های ارزش‌گذاری در جامعه اسلامی ترویج فرهنگ و تفگر بسیجی است.

مولفه‌های جامعه اسلامی فرهنگ بسیجی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حمیدرضا گرامی بعد از ظهر امروز در مراسم برپایی چهارمین دوره مسابقات فوتسال جام شهدای بسیج سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اظهار داشت: برای نخستین بار حوزه کارگری بسیج در سطح شهرک‌های صنعتی کشور در سال 89 در شیراز راه‌اندازی شده است.
گرامی خاطرنشان کرد: در عید غدیر سال جاری شاهد به بار نشستن فرهنگ بسیجی در اقصی نقاط دنیا و پیروزی آزادی‌خواهان در برابر نظام سلطه هستیم.
وی با اشاره به اینکه هویت تفکر بسیجی نشانه خوبی‌ها و ترویج فرهنگ ولایی است؛ افرود: فرهنگ بسیجی در جبهه صنعت؛ کار و تولید و تلاش از دیگر رویکردهای این نهاد مردمی است.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله شیراز با اشاره اینکه نهادینه شدن تفکر بسیجی در ارتقای سطح کار؛ تولید و صنعت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است؛ گفت: در راستای تعامل و همدلی بین مجموعه بسیج و شهرک‌های صنعتی و سپاه ناحیه بقیة‌الله شاهد گسترش توسعه تمام‌جانبه در واحد‌های تولیدی هستیم.
در ادامه امام جمعه موقت شیراز در این مراسم طی سخنانی گفت: از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجی توجه به توان روحی و جسمی در تمام ابعاد زندگی بشری است.
حجت‌الاسلام محمد حسن مرادی خاطرنشان کرد: ورزش علاوه بر افزایش توان جسمی در تقویت و اراده افراد و جلوگیری از سکته‌های قلبی و مغزی نقش مهمی دارد.
وی تصریح کرد: ورزشکار هیچ‌گاه به دنبال فساد اخلاقی و اعتیاد نبوده و در برابر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم ایستادگی و مقاومت می‌کند.
امام جمعه موقت شیراز تصریح کرد: ایجاد نشاط؛ شادابی و نهادینه کردن منش پهلوانی و امور فرهنگی از دیگر پیام‌های ورزشکاران است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول