اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار قصرشیرین:

آسان‌سازی مرز پرویزخان شروع شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قصر شیرین گفت: اقدامات آسان‌سازی و تسهیل صادرات مرز رسمی پرویزخان با همکاری ارگان‌های مختلف و سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه، آغاز شده است.

آسان‌سازی مرز پرویزخان شروع شده است
حسین پروین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: پیرو دستور سید‌دادوش هاشمی، استاندار کرمانشاه، ارگان‌های مختلف در مرز رسمی پرویزخان تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند و همه با همکاری هم در حال تسهیل و روان‌سازی صادرات در مرز پرویزخان، هستند.
فرماندار قصرشیرین با بیان اینکه مرز پرویزخان در ایام تعطیل هم فعال است، افزود: از هفته گذشته بازرگانان مرز پرویزخان، با ثبت‌نام در سامانه، برای تحویل بخشی از جوایز صادراتی خود اقدام کرده‌اند.
پروین ادامه داد: مرز بین‌المللی خسروی نیز روزانه با صادرات 40 تا 60 تریلی سوخت و تردد بیش از 32 کاروان زائران سازمان حج و زیارت، به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: اقدامات آسان‌سازی و تسهیل صادرات مرز رسمی پرویزخان با همکاری ارگان‌های مختلف و سازمان همیاری شهرداری‌های استان کرمانشاه، آغاز شده است.
شایان ذکر است در جلسه هم‌اندیشی فعالان صادرات استان کرمانشاه که هفته گذشته با حضور استاندار کرمانشاه، مدیران ادارات و نمایندگان صادرکنندگان استان در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان کرمانشاه برگزار شد، تجار و بازرگانان مرز رسمی پرویزخان به بیان مشکلات خود پرداختند.
در این جلسه، استاندار کرمانشاه تصریح کرد: استانداری برای طرح‌های عمرانی محدودیت مالی ندارد و امکانات رفاهی مرز رسمی پرویزخان از قبیل جاده آسفالته، سالن سرپوشیده، درختکاری حاشیه مرز، محل استراحت، سرویس بهداشتی، سوپر مارکت، رستوران و سایر امکانات رفاهی هرچه سریع‌تر آماده و به تجار و بازرگانان ارائه شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول