اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان کرمانشاه مطرح شد:

عدم تحویل جوایز صادراتی مشکل مشترک صادرکنندگان کرمانشاهی

خبرگزاری فارس: در اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان کرمانشاه، عدم تحویل جوایز صادراتی مشکل مشترک تجار و صادرکنندگان استان کرمانشاه مطرح شد.

عدم تحویل جوایز صادراتی مشکل مشترک صادرکنندگان کرمانشاهی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بازرگانان و صادرکنندگان استان کرمانشاه ‌در جلسه هم‌اندیشی فعالان صادرات استان در حضور استاندار کرمانشاه و مدیران ادرات استان مشکلات و مسائل بخش صادرات را مطرح کردند.
‌نمایندگان بازرگانان مرز رسمی پرویزخان، بازارچه‌های مرزی شیخ صله و شوشمیر، اتحادیه صادرکنندگان نخود، اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی، مهندسی ساختمان و اتحادیه صادرکنندگان دام زنده، به تشریح مشکلات خود پرداختند.
نمایندگان صادرکنندگان مرز رسمی پرویزخان اهم مشکلات خود را نبود امکانات رفاهی از قبیل پایانه، سالن سرپوشیده، درختکاری حاشیه مرز، محل استراحت، سرویس بهداشتی، سوپر مارکت، رستوران و سایر امکانات رفاهی عنوان کردند.
‌نمایندگان صادرکنندگان و تجار بازارچه شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی و بازارچه شوشمیر شهرستان پاوه، عمده مشکلات خود را نداشتن جاده آسفالته، نبود امکانات رفاهی اولیه و عدم پوشش شبکه تلفن همراه اعلام کردند و از استاندار کرمانشاه و مسئولان مربوطه خواستار رفع سریع این مشکلات شدند.
‌اتحادیه نوپای صادرکنندگان خدمات فنی، مهندسی ساختمان پس از تشریح اهداف خود از استاندار کرمانشاه خواست زمینه حضور فعال این اتحادیه در کشورهای دیگر به خصوص اقلیم کردستان عراق را فراهم کند.
‌اتحادیه صادرکنندگان نخود استان کرمانشاه نیز عمده مشکلات خود را از دست دادن بازار کشورهای دیگر و عدم تحویل جایزه های صادراتی عنوان کرد.
نماینده اتحادیه صادرکنندگان دام زنده استان کرمانشاه نیز مهم‌ترین مشکل خود را سیکل اداری طولانی صادرات دام دانست و افزود: عمده صادرات ما به کشور کویت است و این صادرات از طریق مرز آبادان در استان خوزستان صورت می‌گیرد اما متاسفانه دام‌های ما به مدت 24 ساعت در قرنطینه‌‌های غیربهداشتی سازمان دامپزشکی استان خوزستان نگهداری می‌شوند که این نگهداری علاوه بر تاثیر سوء بر سلامت دام، هزینه نگهداری آن را نیز چند برابر می‌کند. 
این جلسه که بیش از پنج ساعت به طول انجامید ‌در اتاق بازرگانی، صنایع و معدن استان کرمانشاه با حضور استاندار و مدیران ادارات استان برگزار شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول