اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی شبانکاره خبر داد:

برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام‌نور شبانکاره

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی شبانکاره از برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور واحد شبانکاره خبر داد.

برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام‌نور شبانکاره
حجت‌الاسلام حمزه نیک‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و گسترش فرهنگ دینی در سطح استان و شهرستان از مهم‌ترین دغدغه‌های این سازمان است و در سال جاری اقدامات خوبی در این عرصه انجام شده است.
وی افزود: کیفیت‌بخشی در امر تبلیغ و توسعه و گسترش خانه‌های عالم و مراکز قرآنی را با جدیت و اهتمام ویژه پیگیری می‌کنیم و انتظار داریم به نتایج مورد نظر برسیم.
رئیس اداره کل تبلیغات اسلامی شبانکاره از برگزاری کرسی آزاداندیشی در دانشگاه پیام نور واحد شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: این کرسی آزاداندیشی با همکاری تبلیغات اسلامی شبانکاره و با محوریت حجاب و عفاف  در این دانشگاه برگزار شد.
نیک‌نژاد تصریح کرد: در این همایش بزرگ که جمع کثیری از دانشجویان و داوطلبان آزاد حضور داشتند پیرامون فلسفه حجاب، ایمنی از خطر بی‌حجابی، حفظ احترام و ایجاد آرامش بحث شد و سئوالات متعدد و متنوعی مورد بررسی قرار گرفت که اساتید برجسته علوم اسلامی به آنها پاسخ دادند.
وی اضافه کرد: مسائلی از قبیل اینکه آیا حجاب فقط برای خانم‌هاست؟ چرا نباید خانم‌ها هرجوری که دوست دارند در اجتماع حضور پیدا کنند؟ و آیا حجاب محدودیت‌آور است؟ از جمله مسایلی است که در این نشست مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
‌رئیس تبلیغات اسلامی شبانکاره با تقدیر از استقبال دانشجویان از این همایش گفت: توجه به منویات مقام معظم رهبری در بین دانشجویان موج می‌زند و دانشجویان از برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در محیط‌های دانشگاهی به شدت استقبال کرده‌اند و این روند باید تداوم یابد.
نیک‌نژاد با بیان اینکه دانشجویان خواستار برگزاری چنین جلساتی در طول سال در دانشگاه شدند یادآور شد: از همه ظرفیت این سازمان استفاده می‌کنیم و اساتید برجسته حوزه و دانشگاه را برای این امر به منطقه خواهیم آورد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول