اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دعوت پناهیان از مردم برای شرکت در جشن ملی برادری

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان از تمام اقشار مردم و مسئولان دعوت کرد تا در روز عید غدیر در جشن ملی برادری شرکت کنند.

دعوت پناهیان از مردم برای شرکت در جشن ملی برادری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی ستاد غدیر، حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان مسئول اتاق فکر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌ها از تدارک برنامه‌های گسترده برای برپایی جشن ملی برادری در روز عید غدیر امسال خبر داد.
این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری به اهمیت روحیه همدلی و برادری در میان مردم و مسئولان گفت: از ملزومات جامعه مهدوی روحیه بالای برادری در بین مردم است.
وی یکی اهداف برگزاری این جشن را احیای سنت حسنه عقد اخوت دانست و گفت: از اعمال عید سعید غدیر که در مفاتیح الجنان نیز بیان شده است بستن عقد اخوت بین مسلمانان است که برای نخستین بار توسط پیامبر گرامی اسلام در عید غدیر اجرا شد و در آن پیامبر اکرم (ص) با حضرت امیرالمومنین (ع) برادر شدند.
نائب رئیس قرارگاه عمار با اشاره به آیه "إِنَّمَا الْمُؤْمِنُونَ إِخْوَةٌ فَأَصْلِحُوا بَیْنَ أَخَوَیْکُمْ " تصریح کرد: ایجاد صلح و برادری بین آحاد امت اسلامی از دستورات قرآنی و جزو وظیفه همه مسلمانان است، که جشن ملی برادری این هدف را دنبال می‌کند.
حجت‌الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان  از اعلام آمادگی نهادهای مختلف برای اجرای با شکوه این جشن بزرگ خبرداد و افزود: به امید خدا این جشن با برکت در شکل‌های مختلف در اماکن گوناگون مانند مساجد، دانشگاه‌ها و مکان‌های ورزشی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول