اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مسئول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری خبر داد:

راه‌یابی 5 اثر هنرمندان چهارمحال و بختیاری به سکانس بیداری

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: پنج اثر از هنرمندان بسیجی این استان به مرحله کشوری جشنواره فیلم کوتاه بسیج با عنوان "سکانس بیداری" راه یافت.

راه‌یابی 5 اثر هنرمندان چهارمحال و بختیاری به سکانس بیداری
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا سلیمانی عصر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: پنج اثر از 11 اثر منتخب سازمان بسیج هنرمندان سپاه این استان که به دبیرخانه مرکزی جشنواره ارسال شده بود، برای رقابت در مرحله کشوری برگزیده شدند.
وی افزود: آثار این هنرمندان بسیجی استان در مرحله کشوری جشنواره همزمان با هفته بسیج اکران و داوری می‌شود.  
سلیمانی ادامه داد: تهمینه کاظمی به خاطر فیلم مستند نقاش سایه‌ها، الهه صلح جو کارگردان فیلم سیگنال آسمانی، داریوش نیکبخت کارگردان فیلم رنگ و ری، بهزاد ترابیان بهترین بازیگر مرد در فیلم ماهی مراد به کارگردانی حمید خندان برای شرکت در مرحله نهایی جشنواره فیلم کوتاه بسیج با عنوان سکانس بیداری در آذرماه برگزیده شدند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری فعالیت هنرمندان بسیجی این استان را بی‌نظیر دانست و افزود: این استان هنرمندان متعهدی دارد که باید نسبت به شناسایی آن‌ها اقدام و از آن‌ها حمایت کرد.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ بسیج ضامن تحقق آرمان‌های امام راحل است، ادامه داد: بسیج مفهومی ناب و الهی دارد که توصیف آن توسط انسان‌های خاکی کار بسیار سختی است.
سلیمانی با تأکید بر اینکه بسیجیان با تمام توان خود از آرمان‌های بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی و امام راحل(ع) دفاع کردند، افزود: اکنون اقتدار ایران اسلامی مدیون خون شهداست و وظیفه تک به تک ماست که از این فرهنگ صیانت و پاسداری کنیم.
وی خاطرنشان کرد: بسیج و سپاه از مهم‌ترین و ارزشمندترین نهادهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و از ابتدای انقلاب تاکنون در همه مسائل مهم شاهد تاثیرگذاری بسیج و سپاه بوده‌ایم.
سلیمانی افزود: بسیج یکی از میراث‌های امام راحل است و ثمره تدبیر عمیق امام در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی است و امروز دستاوردها و آثار ارزشمندی در جامعه دارد و این نهاد مقدس بسیاری از توطئه‌ها و فتنه‌ها را خنثی کرده است.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: همه باید دست به دست هم بدهیم و برای سربلندی نظام اسلامی تلاش کنیم و باید با همت و کار مضاعف به سمت پیروزی حرکت کنیم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول