اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل ‌ارشاد ‌سیستان‌و بلوچستان خبر داد:

راهیابی نمایش "اعترافی درباره زنان" به جشنواره فجر

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان ‌و بلوچستان از راهیابی نمایش" اعترافی درباره زنان" از سیستان‌ و بلوچستان به جشنواره فجر خبر داد.

راهیابی نمایش "اعترافی درباره زنان" به جشنواره فجر
حجت‌الاسلام عباس دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه شش کشور که در جزیره قشم برگزار شد 13 گروه نمایشی با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: پس از رقابت 4 روزه استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، یزد، بوشهر، خوزستان، سیستان‌و بلوچستان و فارس هیئت داوران نتایج خود را اعلام کرد.
دانشی بیان کرد: در بخش کارگردانی جایزه دوم به نمایش "اعترافاتی درباره زنان" به کارگردانی رامین رخ فروز از سیستان و بلوچستان به خاطر اجرای خلاقانه و رعایت ضوابط رئالیستی صحیح در یک اجرا در ژانر کمدی اهدا شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: هیئت داوران جشنواره تئاتر منطقه‌ای هرمزگان در بخش بازیگری زن، از خانم‌ها فرشته انصاری و آناهیاتا ریسباف به خاطر بازی ماهرانه و قابل قبول درنمایش"اعترافاتی درباره زنان" با اهدای لوح و مبلغ 4 میلیون ریال تقدیر به عمل آورد.
دانشی گفت: بیست و یکمین جشنواره تئاتر سیستان و بلوچستان با شرکت 8 گروه نمایشی 25 مهرماه در زاهدان برگزار شد که در نتیجه دو نمایش اعترافاتی درباره زنان به کارگردانی رامین رخ فروز از زاهدان و ایستاده تا مقصد به کارگردانی نصیر برهان‌زهی از ایرانشهر به جشنواره تئاتر منطقه شش کشور راه پیدا کردند.
انتهای پیام/ج30



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول