اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 2 کشور رقم خورد؛

راهیابی دو نمایش منطقه 2 کشور به جشنواره بین‌المللی فجر

خبرگزاری فارس: در بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 2 کشور نمایش "آوازی نرم برای جهان" و "خطوط خاطر" به ترتیب از استان‌های آذربایجان شرقی و همدان به جشنواره تئاتربین‌المللی فجر راه یافتند.

راهیابی دو نمایش منطقه 2 کشور به جشنواره بین‌المللی فجر
 به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 2 کشور شامگاه شنبه در زنجان به کار خود پایان داد.
هئیت داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 2 کشور دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 2 میلیون ریال را به طراحی گریم نمایش عشق آباد به محمد بختیاری از استان همدان اهدا کرد.
 در بخش موسیقی جایزه این بخش و جایزه نقدی به مبلغ 2 میلیون ریال به آهنگساز نمایش خطوط خاطر به محمد رضا غفاری از استان همدان اهدا شد.
همچنین هئیت داوران جایزه بخش نور شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 2 میلیون ریال را به رضا باغبانی طراح نور نمایش خطوط خاطر از استان همدان اهدا کرد.
 در بخش طراحی صحنه محمد قاسمی از استان همدان با اهدای لوح، تقدیر شد و جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مبلغ 2 میلیون ریال به طور مشترک به هر کدام از طراحان صحنه نمایش‌های سادیسم به بابک لطفی و محمد کاظمی از استان آذربایجان غربی و طراح صحنه نمایش آوازی نرم برای جهان به فریدون ولایی از استان آذربایجان شرقی و طراحان صحنه نمایش قطعات جدا مانده یک جنایت معمولی به مهدی حسام ‌الذاکرین و قاسم اسماعیلی دهکردی از استان چهارمحال بختیاری اهدا شد.
در بخش بازیگر زن هیئت داوران با اهدای لوح از ژیلا آل ارشاد بازیگر نمایش اعترافاتی درباره زنان از استان آذربایجان شرقی و سارا اسماعیلی بازیگر نمایش قطعات جدا مانده یک جنایت معمولی از استان چهارمحال بختیاری اهدا شد، همچنین در همین بخش بدون اولویت هئیت داوران جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار و مبلغ 4 میلیون ریال به شیما شادمانی بازیگر نمایش عشق آباد از استان همدان، سونیا معبودی بازیگر نمایش آوازی نرم برای جهان از آذربایجان شرقی، مریم برومند مطلق بازیگر نمایش آوازی نرم برای جهان از آذربایجان شرقی، پری بارانی بازیگر نمایش خطوط خاطر از استان همدان، آیسا کرمی بازیگر نمایش سادیسم از استان آذربایجان غربی و میترا آهو بازیگر نمایش سادیسم از استان آذربایجان غربی اهدا شد.
همچنین هئیت داوران این دوره جشنواره با اهدای لوح از اسماعیل طاهری بازیگر نمایش عشق آباد از استان همدان، امین بسیم بازیگر نمایش‌های اعترافاتی درباره زنان و قطعات جدامانده یک جنایت معمولی از استان چهارمحال بختیاری و امین خان‌زاده بازیگر آوازی نرم برای جهان از استان آذربایجان شرقی تقدیر کرد و در همین بخش جایزه هئیت داوران شامل دیپلم افتخار و مبلغ 4 میلیون ریال برای انتخاب بازیگر مرد به قاسم لطفی خواجه پاشا بازیگر نمایش سادیسم از استان آذربایجان غربی، سعید باغبانی بازیگر نمایش عشق آباد از استان همدان، محمد قاسمی بازیگر نمایش خطوط خاطر از استان همدان، میر سعید مولویان بازیگر نمایش اعترافاتی درباره زنان از استان آذربایجان شرقی و جلال نجفی بازیگر نمایش قطعات جدا مانده یک جنایت معمولی از استان چهارمحال بختیاری اهدا شد.
 در بخش نمایشنامه نویسی هئیت داوران این جشنواره از نویسنده نمایش قطعات جدا مانده از جنایت معمولی از قاسم دهکردی از استان چهارمحال بختیاری تقدیر و جوایز نخست تا سوم بخش نمایشنامه‌نویسی را به ترتیب به محمد قاسمی از استان همدان نویسنده نمایش خطوط خاطر، فریدون ولایی نویسنده نمایش آوازی نرم برای جهان از استان آذربایجان شرقی و قاسم لطفی نویسنده نمایش سادیسم اهدا کرد.
گفتنی است، جایزه نخست کارگردانی به مبلغ 5 میلیون ریال با دیپلم افتخار به کارگردان نمایش آوازی نرم برای جهان به فریدون ولایی اهدا و جایزه دوم و سوم به ترتیب به محمد قاسمی کارگردان نمایش خطوط خاطر و قاسم لطفی خواجه پاشا از آذربایجان غربی کارگردان نمایش سادیسم اهدا شد.
 انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول