اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

راهیابی آثار عکاس سیستا‌ن‌وبلوچستان به نمایشگاه فتوژورنالیسم آمریکا

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت:آثار عکاس سیستان و بلوچستان به نمایشگاه معتبر و بین‌المللی فتوژورنالیسم و سفرآمریکا راه پیدا کرد.

راهیابی آثار عکاس سیستا‌ن‌وبلوچستان به نمایشگاه فتوژورنالیسم آمریکا
حجت‌الاسلام عباس دانشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: جشنواره معتبر و بین‌المللی فتوژورنالیسم و سفرآمریکا که توسط انجمن عکاسی آمریکا برگزارشده با درخشش عکاس سیستان و بلوچستان (صادق سوری) عضو فوکوس تیم به کار خود پایان داد.
وی افزود: در جشنواره فتوژورنالیسم آمریکا که در دو بخش آزاد و احساسات انسانی برگزار شد آثار صادق سوری در بخش احساسات انسانی به نمایشگاه فتوژورنالیسم راه پیدا کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: از ایران 16 شرکت کننده در بخش احساسات انسانی و 10 شرکت کننده در بخش آزاد حضور داشتند که به ترتیب 15 و 10 شرکت کننده عضو فوکوس تیم بودند.
دانشی گفت: همچنین جشنواره سفر در دو بخش عکس سفر با موضوع آزاد و عکس سفر با موضوع معماری برگزار شد، که دو عکس از صادق سوری در بخش آزاد با رأی داوران به  نمایشگاه راه پیدا کرد.
وی افزود: انجمن عکاسی آمریکا بزرگ‌ترین انجمن جهانی است که جشنواره‌های عکاسی بین‌المللی زیر نظر آن برگزار می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در سه عکس انتخابی صادق سوری در دو جشنواره فتوژورنالیسم و سفر آمریکا به معیشت مردم سیستان و بلوچستان پرداخته شده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول