اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم بالینی:

ارتقای جایگاه علمی ایران هدف کنگره هیپنوتیزم است

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی نخستین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم بالینی و علوم وابسته گفت: هدف نهایی برگزاری این کنگره ارتقای جایگاه علمی کشور و تبدیل ایران به قطب علمی هیپنوتیزم در منطقه است.

ارتقای جایگاه علمی ایران هدف کنگره هیپنوتیزم است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا سبزواری عصر امروز در نشست خبری نخستین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم بالینی و علوم وابسته در محل سالن اجتماعات مرکز آموزش‌های مداوم دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار داشت: نخستین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم بالینی، علوم و صنایع وابسته نخستین گردهمایی در زمینه هیپنوتیزم و علوم وابسته است که در جهان برگزار می‌شود.
دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم افزود: مهلت ارسال آثار برای شرکت در کنگره تا آخر بهمن ماه سال جاری است و این مهلت غیرقابل تمدید است و ثبت‌نام متقاضیان برای شرکت در کنگره نیز تا روز قبل از برگزاری آن انجام می‌شود.
سبزواری افزود: کشورهای خارجی شرکت‌کننده عمدتا از برگزارکنندگان و سخنرانان هستند و اعضای هیئت مدیره آینده آن که هم اکنون مشخص شده است، همچنین از کشورهای کانادا، امارات متحده عربی، اتریش، استرالیا، بلژیک، ایتالیا و فرانسه و آمریکا نیز از جمله مهمانان و سخنرانان خارجی این کنگره هستند.
دبیر اجرایی نخستین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم بالینی و علوم وابسته برگزاری این کنگره را حرکت عظیم علمی در کشور معرفی کرد و اظهار داشت: برگزاری این کنگره و انجام اقدامات اجرایی آن از حدود سه ماه قبل با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد معاونت پژوهشی دانشگاه و گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد آغاز شد و قطار این فرایند عظیم علمی و پژوهشی در کشور به حرکت افتاد.
وی ادامه داد: چاپ پمفلت، پوستر و راه‌اندازی سایت کنگره، ارسال پیامک به تمام واحدهای دانشگاهی توسط روابط عمومی دانشگاه و همچنین انجام اقدامات برای اطلاع‌رسانی نهادهای خارج از کشور از جمله اقدامات انجام شده در این راستا تاکنون است.
سبزواری ضمن اشاره به همکاری‌های انجام شده در راستای برگزاری این کنگره بین‌المللی اظهار داشت: در جریان برگزاری کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم بالینی همکاری‌های اجرایی و علمی بسیار خوبی از جانب دانشکده‌ها و مؤسسه‌های علمی در داخل و خارج کشور انجام شد که مجموعه این همکاری‌ها می‌تواند زمینه همبستگی علمی در کشور را فراهم کند.
دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم با اشاره به هدف ارتقای جایگاه علمی ایران در منطقه و جهان گفن: امید می‌رود با برگزاری این کنگره و نتایج مثبت حاصل از آن، دانشگاه علوم پزشکی مشهد به جایگاه اصلی خود و قرار گرفتن در صدر دانشگاه‌های پزشکی جهان اسلام برسد.
نخستین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم بالینی، علوم و صنایع وابسته و نخستین گردهمایی در زمینه هیپنوتیزم و علوم وابسته برای نخستین بار در جهان به این شکل در تاریخ هفتم و هشتم اردیبهشت ماه سال 1391 در محل سالن اجتماعات دانشکده علوم دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
کنگره‌های قبلی در زمینه هیپنوتیزم صرفا به هیپنوتیزم درمانی پرداخته‌اند و این کنگره از آن جهت که همسویی و ارتباط علمی میان رشته‌ای را به چالش می‌گذارد، رویکرد جدیدی پیش روی اندیشمندان قرار می‌دهد.
این کنگره توسط گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با همکاری فعالانه انجمن علمی هیپنوتیزم بالینی ایران و همراهی علمی انجمن‌های علمی هیپنوتیزم جهانی و اروپایی و چند انستیتوی علوم وابسته از جمله انستیتو شناخت درمانی تولمن ایتالیا و انجمن درمان‌های ناشناخته ایتالیا برگزار می شود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول