اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه خبر داد:

برگزاری کنگره ملی علمی فرهنگی امام رضا(ع) در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از برگزاری کنگره ملی علمی فرهنگی امام رضا (ع) در کرمانشاه خبر داد.

برگزاری کنگره ملی علمی فرهنگی امام رضا(ع) در کرمانشاه
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام اسماعیل حسینی‌مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران افزود: این کنگره قرار است با تمهیدات اندیشیده شده در دهه اول صفر یعنی همزمان با شهادت ثامن الحجج در استان برگزار شود.
وی زمان ارسال آثار به این کنگره را تا 23 دی‌ماه اعلام کرد و گفت: فراخوان برگزاری این کنگره به مراکز علمی، فرهنگی و مذهبی کشور برای شرکت علاقمندان و ارسال آثار انجام شده است که امیدواریم استقبال خوبی شود. 
حسینی‌مقدم معارف اسلامی در احادیث امام رضا (ع)، حکومت اسلامی در سیره رضوی و آزاداندیشی را محورهای این کنگره بزرگ اعلام کرد.
وی تصریح کرد: سپاه نبی‌اکرم (ص)، نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های رازی و آزاد اسلامی همچنین دفتر نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در برگزاری این کنگره همکاری خواهند داشت. 
حسینی‌مقدم از فعالیت‌های جنبی این کنگره نیز به برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه استان یاد کرد.
وی گفت: منبع برگزاری مسابقه کتابخوانی، ولاءها و ولایت‌ها اثر شهید مطهری، صلاة الخاشعین اثر آیت‌الله دستغیب، سرود یکتاپرستی اثر شهید بهشتی خواهد بود که در بهمن‌‌ماه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول