اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حمایت داروسازی ثامن؛

کنگره بین‌المللی انجمن نفرولوژی ایران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: سیزدهمین کنگره بین‌المللی نفرولوژی دیالیز و پیوند کلیه از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان یزد، انجمن پیوند خاورمیانه و با حمایت شرکت داروسازی ثامن متعلق به هلدینگ دارویی سازمان اقتصادی رضوی برگزار می‌شود.

کنگره بین‌المللی انجمن نفرولوژی ایران برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان‌ قدس رضوی، در این همایش که 30 آبان تا چهارم آذرماه جاری در استان یزد برگزار می‌شود، بالغ بر 200 پزشک متخصص و فوق تخصص نفرولوژی از کشورهای آلمان، آمریکا، بلژیک، ایتالیا، لبنان و ایران حضور خواهند داشت.
طی برگزاری این کنگره، دو کارگاه آموزشی با حضور دکتر فوگازی از ایتالیا و دیگر متخصصان ایرانی برگزار و از مجموع 180 مقاله علمی که تاکنون به دبیرخانه این کنگره ارسال شده است 40 مقاله به صورت سخنرانی و 100 مقاله به صورت پوستر ارائه می‌شود.
شرکت داروسازی ثامن وابسته به آستان‌قدس رضوی، در سال 1373 با تولید محلول‌های مورد نیاز دیالیز صفاقی وارد عرصه دیالیز صفاقی شد.
این شرکت تولیدکننده انحصاری محلول‌های مورد استفاده دیالیز صفاقی خودکار در کشور است و این محلول‌ها را در حجم پنج لیتر و دو لیتر تولید می‌کند.
در حال حاضر بیش از 1600 بیمار کلیوی در 56 مرکز درمانی سراسر کشور تحت درمان دیالیز صفاقی با استفاده از محلول‌های شرکت داروسازی ثامن قرار دارند.
توزیع محلول‌های دیالیز صفاقی تولید شده توسط شرکت داروسازی ثامن از طریق شرکت پخش سراسری «یارا طب ثامن» از مجموعه هلدینگ دارویی ثامن به صورت مویرگی و تحویل درب منزل بیماران در سراسر کشور انجام می‌شود.
ارائه این محصول به بیماران کلیوی، اقدام موثری در بهبود و ارتقای حال بیماران و رفاه خانواده‌ها محسوب می‌شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول