اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در نیشابور؛

طنز اشتراک به روی صحنه رفت

خبرگزاری فارس: مسئول امور فرهنگی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی نیشابور گفت: همزمان با دهه ولایت، نمایش طنز «اشتراک» کار دانشجویان این دانشکده در تالار ادیب نیشابور به روی صحنه رفت.

طنز اشتراک به روی صحنه رفت
طاهره احمدپناه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: هدف از اجرای این برنامه، ایجاد نشاط به مناسبت اعیاد شریف ذی‌الحجه در دانشجویان، شناسایی استعدادهای هنری دانشجویان و ارتقای وضعیت هنری دانشکده است.
وی افزود: تشویق‌های مکرر دانشجویان گویای استقبال از این گروه پرکار نمایش دانشجویی بود.
وی بیان داشت: کار قبلی این گروه با‌ عنوان «خواستگاری» در مراسم آغازین سال تحصیلی در تالار اجتماعات دانشکده علوم پزشکی نیز با استقبال دانشجویان همراه بود.
مسئول امور فرهنگی دانشکده دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی نیشابور، خاطرنشان کرد: نویسنده و کارگردان این نمایش، فاطمه بکائیان دانشجوی دانشکده علوم پزشکی نیشابور است.
احمدپناه ادامه داد: ابراهیم مرادی در نقش صفر، رضا عزت‌زاده در نقش پیرمرد، الهام آزادمنش در نقش میلان،  محمد سلیمانی در نقش گارسون و فاطمه بکائیان در نقش پیرزن در این نمایش همکاری داشتند.
وی با اشاره به اینکه رضا طیبی نیز سرپرست گروه نمایش بود، اظهار داشت: همچنین عباس علی‌اکبری به‌عنوان طراح دکور و محمد شریعتیان به‌عنوان تدارکات یاری‌گر کارگردان بودند.
احمدپناه درباره موضوع نمایش گفت: پیام این نمایش این است که اشتراکات زن و شوهر در امور مختلف، زندگی شیرینی را برای آنها به ارمغان می‌آورد؛ چیزی که جوانان امروز می‌توانند آن را در زندگی بیشتر پدران و مادران خود احساس کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول