اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

عضو هیئت داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 2 کشور:

مسئولان در راستای ارتقای تئاتر کشور بیشتر تلاش کنند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 2 کشور گفت: مسئولان باید در راستای ارتقای هنر تئاتر در کشور بیشتر تلاش کنند.

مسئولان در راستای ارتقای تئاتر کشور بیشتر تلاش کنند
 کوروش نریمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های استان زنجان این جشنواره که انتظار می‌رفت به نحو مطلوبی برگزار شود که با مشکلاتی از جمله نداشتن سالن مناسب و پلاتو برای اجرای مطلوب نمایش‌ها مواجه بود. 
وی افزود: توان تئاتر کشور تنها در قالب برگزاری جشنواره‌ها دیده می‌شود و در کل کشور تئاتر از اجرای عمومی به سمت جشنواره راه  نمی‌یابد. 
عضو هیئت داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 2 کشور تصریح کرد: هنرمندان عرصه تئاتر در حال حاضر به شکل نمادین با این هنر برخورد می‌کنند و تنها برای دریافت جایزه و انتخاب در جشنواره فعالیت‌های خود را محدود کرده‌اند که این امر مشکلاتی را برای تئاتر به وجود می‌آورد. 
وی بر لزوم توجه جدی به مقوله تئاتر عمومی در کشور تاکید کرد و افزود: در صورت عدم موفقیت در جشنواره‌های مختلف گروه‌های تئاتر دلسرد شده و فعالیت‌های مطلوبی انجام نمی‌دهند. 
نریمانی یادآور شد: مسئولان باید در راستای ارتقای هنر تئاتر در کشور بیشتر همت گماشته و برنامه‌ریزی مطلوبی برای این امر داشته باشند. 
وی بر لزوم آماده سازی زیر ساخت‌های تئاتر در کشور تاکید کرد و گفت: تدارک زیرساخت‌های عمومی موجب ارتقای مطلوب این حوزه می‌شود. 
عضو هیئت داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 2 کشور خاطرنشان کرد:  برنامه‌ریزی در راستای اجرای تئاتر عمومی موجب پختگی برنامه‌های تئاتر کشور شده واین برنامه‌ها به نحو مطلوبی پیگیری می‌شود. 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه جشنواره استان زنجان از نظر کیفی به نحو مطلوبی برگزار شد، افزود: در سال جاری نسبت به انتخاب نمایش‌ها فعالیت‌های مطلوبی صورت گرفته است. 
نریمانی بر لزوم ارائه امکانات لازم برای اجرای نمایش در استان‌ها تاکید کرد و بیان کرد: امیدواریم استان زنجان نیز در این زمینه پیشگام باشد. 
وی اجرای عمومی را از اولویت‌های وزارت ارشاد در سال جاری برشمرد و افزود: اصلی‌ترین حمایت از هنرمندان در زمینه سخت‌افزاری است. 
وی عضو هیئت داوران بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 2 کشور بر لزوم حمایت رسانه‌ها از هنر تئاتر تاکید کرد و گفت: اطلاع‌رسانی مطلوب موجب اجرای برنامه‌های خوب در این زمینه می‌شود. 
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول