اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

جشن نوسازی ناوگان تاکسیرانی مشهد برگزار می‌شود؛

ناوگان تاکسیرانی مشهد رخت نو پوشید

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد از برگزاری جشن نوسازی ناوگان تاکسیرانی این شهر تا پایان سال جاری خبر داد.

ناوگان تاکسیرانی مشهد رخت نو پوشید
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، هادی عطارزاده طوسی ظهر امروز در مراسم رونمایی و بهره‌برداری از 200 دستگاه توسعه ناوگان تاکسیرانی مشهد اظهار داشت: تلاش مجموعه تاکسیرانی مشهد نیز رساندن متوسط عمر تاکسی‌های این شهر به کمتر از پنج سال است.
وی با تأکید بر اینکه با این رویکرد به سرانه استاندارد جهانی نزدیک‌تر می‌شویم، افزود: در نظارت و بازرسی نیز همکاری‌های زیادی در ارتباط با تاکسی‌ها صورت پذیرفته است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد تصریح کرد: در حال حاضر بیش از 4.5 میلیون سفر در روز در شهر مشهد انجام می‌شود که سهم این سازمان بیش از 23 درصد است.
وی گفت: هم اکنون افزون بر یک میلیون و 200 هزار نفر در روز در شهر مشهد توسط تاکسی‌های این شهر جابجا می‌شوند.
عطارزاده طوسی با بیان این آمار در شرایط عادی و غیر خاص است، ابراز داشت: در زمان‌های خاص و پر زائر مانند ایام عید نوروز، دهه آخر صفر و تعطیلات رسمی به ویژه در سه ماهه تابستان این میزان به شکل فزاینده‌ای افزایش می‌یابد.
وی تصریح کرد: با تدابیر شهردار و مسئولان شهری در طول ماه‌های اخیر اقدامات مناسبی در حوزه تاکسیرانی به وقوع پیوسته است.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد بهره‌برداری از 200 دستگاه تاکسی جدید در مشهد از جمله این اقدامات دانست و بیان کرد: با ورود این تعداد تاکسی نو به چرخه تاکسیرانی روند مناسبی در راستای افزایش آرامش و امنیت مردم شکل می‌گیرد.
وی عنوان کرد: تسهیل در ورود بخش خصوصی توانمند به چرخه سازمان تاکسیرانی مشهد از جمله مهم‌ترین اولویت‌های این سازمان است که در سال‌های اخیر توجه زیادی به آن شده است.
عطارزاده طوسی نوسازی را از دیگر اقدامات لازم برای کیفی کردن ناوگان برشمرد و خاطرنشان کرد: تاکنون دو هزار و 900 تاکسی برای خروج از ناوگان فرسوده در مشهد ثبت‌نام کرده‌اند.
وی تعداد خودروهای خارج شده را بیش از یک میلیون و 800 هزار دستگاه عنوان کرد و افزود: با حمایت‌های بیشتر بانک‌های استان خراسان رضوی می‌توان با سرعت بیشتری اقدام به نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی مشهد یادآور شد: در حال حاضر 140 دستگاه دوربین در سطح شهر مشهد وجود دارد که کار نظارت بر تاکسی‌های این شهر را به عهده دارند.
وی گفت: همچنین این دوربین در 70 نقطه شهری جانمایی شده که در آینده‌ای نزدیک به 120 منطقه می‌رسد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول