اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از سوی سازمان مسکن و شهرسازی؛

بزرگ‌ترین مشکل شهرک اندیشه تبریز عدم تحویل است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز بزرگ‌ترین مشکل شهرک اندیشه را عدم تحویل کامل این شهرک توسط سازمان مسکن و شهرسازی به شهرداری تبریز اعلام کرد.

بزرگ‌ترین مشکل شهرک اندیشه تبریز عدم تحویل است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در مراسم بهره‌برداری از نخستین کتابخانه دیجیتالی شهر تبریز اظهار داشت: در کتابخانه‌های دیجیتال فناوری اطلاعات مدرن علاوه بر سهولت و دسترسی شهروندان و جوانان به منابع اطلاعاتی از راه دور و برخورداری از امکانات قدرتمند جستجو و مرور منابع، فرصتی برای جوانان عزیز تا نیازهای علمی خود را برطرف کنند.
وی ادامه داد: شهروندان و مخصوصا جوانان شهر تبریز در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری و افتتاح کتابخانه‌های دیجیتال در دیگر نقاط شهر در کنار قرائت‌خانه‌ها و کتابخانه‌های سنتی احداث شده توسط شهرداری تبریز خواهند بود.
شهردار تبریز همچنین تاکید کرد: باید کتابخانه‌های دیجیتال شهرداری تبریز مجهز به کافی‌نت و دیگر فناوری‌های روز باشند تا جوانان بتوانند از اینترنت سالم برخوردار بوده و به اطلاعات علمی روز دنیا آگاهی کامل داشته باشند.
نوین با اشاره به بهره‌برداری از ده‌ها پروژه عمرانی خدماتی و فرهنگی توسط شهرداری تبریز همزمان با دهه ولایت تاکید کرد: شهرداری تبریز در ادامه افتتاح و بهره‌برداری‌های مناسبتی خود از طرح‌های عمران شهری، افتتاح چندین پروژه عمرانی، خدماتی و فرهنگی را در دستور کار خود قرار داده و این طرح‌ها همزمان با دهه ولایت مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم توجه ویژه به مناطق کم‌ برخوردار از آمادگی شهرداری برای جبران قصورها و بی‌توجهی‌های گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: شهرداری آماده ارائه خدمات موردنیاز و ضروری به اهالی مناطق کم‌برخوردار تبریز است با این حال شهرداری بدون مشارکت و همکاری عموم مردم و اهالی محل قادر به اجرای طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ و ضربتی نیست و باید اهالی منطقه نیز شهرداری را در اجرای طرح‌های عمرانی یاری کنند.
نوین در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: نگاه و سیاست شهرداری تبریز در ارائه و توزیع خدمات، نگاه توأم با عدالت و یکپارچه‌نگری به نیازهای تمام مناطق شهری است و در سیستم خدمات رسانی شهرداری، مناطق برخوردار و کم برخوردار تفاوتی باهم ندارند.
وی بزرگ‌ترین مشکل شهرک اندیشه را عدم تحویل کامل این شهرک توسط سازمان مسکن و شهرسازی به شهرداری تبریز اعلام کرد و گفت: با این وجود شهرداری تبریز همواره به علت احساس وظیفه در قبال شهروندان و در راستای رفاه حال ساکنان این شهرک خدمات عمرانی، فرهنگی و رفاهی ارائه کنند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول