اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

پیگیری تخلفات در شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان گفت: تخلف در شهرک‌های صنعتی این استان به شدت پیگیری می‌شود.

پیگیری تخلفات در شهرک‌های صنعتی سیستان‌وبلوچستان
محمد یعقوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: اگر تخلفی در شهرک‌های صنعتی انجام شود، به شدت پیگیری و فرد متخلف تحت تعقیب قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: در این زمینه تمامی مسایل به صورت تخصصی مورد بررسی قرار گرفته و علاوه بر این شعبه تخصصی نیز برای پرونده‌های مطرح شده از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی این استان اخذ شده است. 
یعقوبی عنوان کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته مدت زمان صدور حکم برای متخلفان نیز کاهش می‌یابد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: هر گونه نقل و انتقال و واگذاری، حق بهره برداری تحت هر عنوان بیع ،فروش و اجاره عرصه تخصیصی بدون مجوز کتبی از این شرکت غیر قانونی به شمار می رود.
رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک های صنعتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد:‌ این چنین عملی از مصادیق فروش مال غیر محسوب شده و به موجب قوانین و مقرارت برای متخلف و طرف قرار داد موجد مسئولیت کیفری خواهد بود.
وی اذعان داشت: حسین عادلی "قاضی شعبه چهارم دادگاه حقوقی زاهدان از شهرک‌های صنعتی کارگاهی زاهدان، میرجاوه و واحد تولیدی ناجی پوشش بازدید و از نزدیک در جریان امور قرار گرفته و مشاوره‌های تخصصی نیز برای برخورد با متخلفان را ارائه کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول