اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل راه و ترابری مازندران خبر داد:

ابلاغ اعتبارات ملی ساخت راه روستایی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری مازندران از پیش‌بینی و ابلاغ اعتبارات ملی ساخت راه روستایی در استان خبر داد.

ابلاغ اعتبارات ملی ساخت راه روستایی در مازندران
 علی اسد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: حدود 34 میلیارد تومان از اعتبارات ملی برای راه‌های روستایی فاقد آسفالت بالای 50 خانوار پیش‌بینی و ابلاغ شده و در حال حاضر عملکرد ما از اعتبار تخصیصی جلوتر و بیشتر است.
وی با اشاره به انجام کنترل کیفی اجرای پروژه‌های راه و ترابری در آزمایشگاه‌های وابسته به این اداره بیان داشت: تا روند اجرای درست پروژه‌ها مورد تایید قرار نگیرد هیچ هزینه‌ای به پیمانکار پرداخت نمی‌شود.
مدیر کل راه و ترابری استان مازندران با اعلام اینکه بعضی از شهرستان‌ها هزینه‌های مناسبی برای بخش نگهداری از طرح‌های راهسازی اختصاص دادند، خاطرنشان کرد: همه طرح‌های مصوبات سفر هیئت دولت به استان مازندران اجرایی شده که بار مالی 10 هزار میلیارد تومانی داشته است و بخش عمده آن بهره‌برداری شده است.
اسد گفت: وضعیت طرح‌های مصوب مرتبط با اداره کل راه و ترابری استان در شهرهای مختلف مطلوب است، اما برخی پروژه‌ها به دلیل عدم تخصیص و تامین اعتبارات به سرانجام نرسیده است.
مدیرکل راه و ترابری استان مازندران متذکر شد: وضعیت راه روستایی مهلبان شهرستان فریدونکنار با توجه به عملکرد سال گذشته و امسال با در نظر گرفتن اعتبارات تخصیصی باید مورد پیگیری و مقایسه قرار بگیرد.
وی در پایان اذعان داشت: هزینه‌های نگهداری محورهای ارتباطی، خط کشی و ایجاد علائم باید در شهرستان‌ها مصوب و اعتبارات اختصاص داده شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول