اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت گاز بهبهان:

گازرسانی به روستاهای بهبهان نیازمند 20 میلیارد تومان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز بهبهان گفت: گازرسانی به روستاهای بهبهان و بخش سردشت به 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

گازرسانی به روستاهای بهبهان نیازمند 20 میلیارد تومان است
عبدالله ابول‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان در خصوص گازرسانی به روستاهای این شهرستان با توجه به فرارسیدن فصل سرما اظهار داشت: تاکنون 64 روستا از 160 روستای دارای اولویت در سطح شهرستان بهبهان گازدار شده اند که معادل 56 درصد است.
وی افزود: همچنین در بخش زیدون نیز به 9 روستا از 30 روستای این بخش گازرسانی صورت گرفته که معادل حدود 30 درصد است.
ابول‌پور در خصوص تعهد شرکت گاز بهبهان در خصوص گازرسانی به روستاهای این شهرستان در سال جاری گفت: گازرسانی به 11 روستای منطقه خیرآباد، 11 روستای بخش خارستان و 24 روستای بخش سردشت در تعهد کاری سال جاری شرکت گاز بهبهان است.
مدیرعامل شرکت گاز بهبهان در ادامه اعتبار مورد نیاز برای گازرسانی به این روستاها را بالغ بر 20 میلیارد تومان عنوان کرد و تصریح کرد: تعهد شرکت گاز در این خصوص تنها 8 میلیارد تومان است که ما نیز درخواست 12 میلیارد تومان دیگر را داده‌ایم.
وی خاطرنشان کرد: در این خصوص نیز پیگیری‌های فراوانی داشته و بخشی از این اعتبار باید از طریق منابع داخلی وزرات نفت و بخش دیگر آن از طریق وام تامین شود.
ابول پور در خصوص گازرسانی به شهر بهبهان نیز اظهار داشت: تاکنون 98 درصد شهر بهبهان از نعمت گاز بهره مند شده و در سال جاری نیز 32 کلیومتر دیگر شبکه گازی اجرا می‌شود که این امر نیز با اعتباری قریب به 4 میلیارد تومان انجام خواهد شد.
وی در ادامه اذعان داشت: یکی از مشکلات ما در امر گازرسانی، مناطق جدید و توسعه یافته شهر است که متاسفانه منازل زودتر از زیرسازی معابر ساخته و تحویل داده می‌شوند که این موضوع باعث اختلال در امر گازرسانی به آنها می‌شود.
ابول پور افزود: ما تا زمانی که شهرداری زیر سازی معابر را به اتمام نرساند قادر نخواهیم بود شبکه‌های خود را اجرا کنیم و این موضوع گاهی اوقات باعث نارضایتی مردم از ما می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز بهبهان ادامه داد: حال نیز ما به شهرداری فشار آورده تا سریعتر فعالیت‌های خود را تکمیل کند و خود نیز پیمانکار را مشخص و در حال تکمیل مدارک هستیم و انشاالله تا 20 روز آینده عملیات اجرایی در مناطق مورد نظر آغاز خواهد شد.
وی در پایان در خصوص قطعی چند ساعته گاز در برخی مناطق بهبهان نیز گفت: در برخی نقاط شهر از جمله سه راهی سیمان عملیات اتصال شبکه و در منطقه فرهنگیان نیز عملیات تعمیر شیر را داشته‌ایم که این موضوعات باعث قطعی چند ساعته شبکه گاز در مناطق مذکور شده است.
انتهای پیام/خ۲۰
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول