اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به منظور برگزاری مسابقه خطبه غدیر صورت گرفت؛

توزیع 30 هزار کتاب خطبه غدیر در بارگاه امام‌زاده‌های اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از 30 هزار کتاب خطبه غدیر در بارگاه امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه موجود در سطح استان توزیع شده است.

توزیع 30 هزار کتاب خطبه غدیر در بارگاه امام‌زاده‌های اصفهان
حجت‌الاسلام محمدحسین مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی این اداره به مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر اظهار داشت: مسابقه‌ خطبه غدیر به مناسبت جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی در آستان مقدس امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی به ظرفیت‌های موجود در امام‌زاده‌های اصفهان اشاره کرد و افزود: این برنامه در بارگاه امام‌زاده‌های موجود در سطح استان برگزار می‌شود و اجرای این برنامه‌ها به منظور تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی از اهمیت بسیاری برخوردار است.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به هدایای افراد برگزیده در مسابقه خطبه غدیر تصریح کرد: 14 نفر کمک ‌هزینه حج عمره، 110 نفر طلای منقش به یا‌علی (ع)، 110 نفر هزینه سفر به عتبات عالیات، 110 نفر کمک ‌هزینه سفر به مشهد مقدس، 110 نفر گویای هوشمند قرآنی و هزاران جایزه ارزنده دیگر از هدایای این مسابقه است.
وی به زمان برگزاری مسابقه خطبه غدیر اشاره کرد و ادامه داد: این مسابقه از روز عید سعید غدیر آغاز می‌شود و مهلت ارسال پاسخنامه آن نیز حداکثر تا ابتدای دی‌ماه جاری ادامه دارد.
مرادی با اشاره به زمان قرعه‌کشی این مسابقه تاکید کرد: قرعه‌کشی مسابقه خطبه غدیر یازدهم دی‌ماه جاری مصادف با هفتم صفر و هم‌زمان با میلاد امام موسی کاظم (ع) صورت می‌گیرد.
وی به نحوه شرکت در این مسابقه اشاره کرد و بیان داشت: متقاضیان حضور در این برنامه می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان اوقاف و امور خیریه در این مسابقه ثبت‌نام کنند.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: در حال حاضر بیش از 30هزار کتاب خطبه غدیر در بارگاه امام‌زاده‌ها و بقاع متبرکه موجود در سطح استان توزیع شده است.
وی با اشاره به هدف از برگزاری این مسابقه اضافه کرد: شناساندن غدیر در میان مردم و آشنایی آنها با خطبه غدیر از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه محسوب می‌شود و مهد فرهنگ و تمدن ایران به دنبال شناسایی ارزش‌های اسلامی به جهانیان است.
مرادی اظهار داشت: این برنامه در سال گذشته نیز در سطح استان اجرا شده است و اجرای این برنامه در راستای افزایش دانش و معرفت مردم در زمینه ارزشی‌های دینی و اسلامی نقش موثری دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول