اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

تیم برق شیراز را حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه تیم فوتبال برق شیراز از تیم‌های استخوان‌دار و باسابقه کشور است، گفت: وظیفه خود می‌دانم از این تیم که ریشه در فوتبال کشور دارد، حمایت کنم.

تیم برق شیراز را حمایت می‌کنیم
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، تورج مؤید صبح امروز در دیدار با مدیرعامل، کادر فنی و دست‌اندرکاران باشگاه برق شیراز اظهار داشت: از ابتدای مسئولیتم به عنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در خدمت این باشگاه بوده‌ام و تا آنجا که اعتبارات اجازه دهد به این تیم کمک می‌کنم.
وی گفت: بضاعت مالی تیم‌های فارس در مسابقات لیگ برتر و دسته اول در برابر تیم‌هایی که بیش از 100 میلیارد ریال هزینه کرده‌اند، بسیار ناچیز است و تیم‌های فارس مجبور هستند با چنگ و دندان خود را حفظ کنند.
مؤید افزود: توانمندی، تعصب و غیرتی که در بازیکنان و دست‌اندرکاران باشگاه‌های فارس وجود دارد، تاکنون تیم‌های برق، فجر شهید سپاسی و پیام مخابرات را سر پا نگه داشته است.
وی با بیان اینکه در مقطعی به عنوان مربی تیم امید برق در خدمت این باشگاه بوده‌ام، اضافه کرد: من خودم را جدا از تیم برق نمی‌دانم و دلم با این تیم است و امیدوارم با کمک پیشکسوتان و دست‌اندرکاران این باشگاه مردمی آن را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس بیان داشت: چندی پیش که جدول مسابقات فوتبال دسته اول را بررسی می‌کردم تیم برق را با این بضاعتی که دارد در جایگاه بسیار خوبی دیدم که با تیم صدر جدول تنها سه امتیاز اختلاف دارد و نوید روزهای بهتری را می‌دهد.
مؤید ادامه داد: از منوچهر نصرالهی مدیر فنی تیم، مهرداد شکاری سرمربی تیم و دیگر اعضای کادر فنی به ویژه بازیکنان تیم تشکر می‌کنم و برای آنها آروزی موفقیت را دارم و مطمئن باشید هر کاری که از دستم بر آید برای این تیم 65 ساله انجام می‌دهم.
در این نشست مدیرعامل باشگاه برق شیراز نیز ابراز داشت: موفقیت تیم‌های فوتبال فارس در مسابقات لیگ برتر و دسته اول کشور افتخارش برای همگی است و باید تلاش کنیم تیم برق به جایگاه واقعی خود که لیگ برتر است، باز گردد.
غلامرضا آبهشت به جایگاه تیم برق در مسابقات فوتبال دسته اول کشور در سال جاری اشاره کرد و افزود: با غیرت و تعصب بازیکنان و کادر فنی باشگاه، این تیم در مکان خوبی قراردارد و در صورت حمایت مسئولان استان می‌توانیم تیم برق را به لیگ برتر باز گردانیم.
وی گفت: امیدوارم مسئولان این استان به کمک این تیم بیایند و وعده‌ها تحقق پیدا کند تا بتوانیم این تیم جوان را که خوب نتیجه گرفته به سمتی هدایت کنیم تا به لیگ برتر باز گردد و آروزی سه ساله هواداران بی‌شمار این تیم بر آورده شود.
در ادامه این دیدار مهرداد شکاری سرمربی تیم برق شیراز نیر بیان کرد: تیم برق شیراز اکنون در شرایط خوبی در جدول رده‌بندی قرار دارد و باید تلاش کنیم تا خواسته بازیکنان این تیم که بسیار ناچیز و منطقی است بر آورده شود تا آنها بدون دغدغه فکری در خدمت تیم باشند.
سرمربی تیم برق تصریح کرد: روز پنجشنبه بیست و ششم آبان ماه جاری در ورزشگاه حافظیه یک دیدار حساسی برابر تیم نساجی مازندران داریم، از این رو از مسئولان این استان می‌خواهیم تا پیش از این بازی به کمک این تیم بیایند و از تماشاگران برق نیز که همیشه حامی ما بودند سپاسگزاریم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول