اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پاسخ سرمربی رعد کیش به اظهارات بلاژویچ؛

تمارض در فوتبال ایران اپیدمی شده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال رعد پدافند هوایی کیش گفت: بلاژویچ بداند که تمارض در فوتبال ایران به یک اپیدمی تبدیل شده است.

تمارض در فوتبال ایران اپیدمی شده است
حمید فتحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کیش با اشاره به بازی تیمش در مقابل مس کرمان در این راستا، اظهار داشت: بازیکنان من خیلی جوان هستند و من از نمایش آنها کاملا راضی هستم و اعتقاد دارم در آینده همین بازیکنان جوان در تیم‌های لیگ برتری کشور توپ خواهند زد.
وی ادامه داد: میانگین سنی تیم ما 19 تا 20 سال است و این نشان می‌دهد که یک تیم رده امید هستیم ولی با این حال یک بازی خوب ارائه دادیم و مقابل مس کرمان که در بازی‌های گذشته حریفان بزرگی همچون سپاهان و پرسپولیس را شکست داده بود، تنها با اختلاف یک گل بازی را واگذار کردیم.
این مربی در پاسخ به اظهارات بلاژویچ درباره "تمارض بازیکنان رعد به مصدومیت" خاطرنشان کرد: این به عدم تجربه کافی بازیکنان ما بر می‌گردد و بازیکنان لیگ دسته سه تصور می‌کنند چنین حرکت‌هایی باعث کاهش فشار حریف می‌شود و این در فوتبال ما به یک اپیدمی تبدیل شده است.
سرمربی تیم رعد با اشاره به هدف‌گذاری خود در مسابقات لیگ دسته سوم کشور تصریح کرد: قبل از آغاز مسابقات کسب سهمیه صعود به لیگ دسته دوم را هدف‌گذاری کرده بودیم اما با آغاز مسابقات و مواجه شدن با برخی مشکلات که کم تجربگی بازیکنان یک از آنهاست در حال حاضر به حفظ امتیاز تیم در لیگ دسته سه می‌اندیشیم با این حال حال گوشه چشمی هم به صعود داریم.
فتحی در پایان گفت: با اضافه شدن بازیکنان جدید در نیم فصل دوم بهتر ظاهر خواهیم شد و البته به کمک مسئولان ورزش کیش هم نیاز داریم و این در حالی است که تاکنون مورد محبت آنها قرار نگرفته و مظلوم واقع شده‌ایم و حتی امکان استفاده از امکانات ورزشی همچون سالن بدنسازی و استخر به تنها نماینده فوتبال این دیار نداده‌اند و مسئولان موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش به نامه درخواست ما هیچ پاسخی نداده‌اند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول