اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با حضور فراگیران مدارس فوتبال دارای مجوز؛

فستیوال تیم‌های پایه فوتبال آذربایجان غربی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال و فوتسال آذربایجان غربی گفت: فستیوال تیم‌های پایه فوتبال با حضور فراگیران مدارس فوتبال دارای مجوز در آذربایجان غربی برگزار می‌‌شود.

فستیوال تیم‌های پایه فوتبال آذربایجان غربی برگزار می‌شود
عزیز حافظی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: هیئت فوتبال آذربایجان غربی به عنوان نایب رئیس امور استان‌ها در فدراسیون فوتبال حضور دارد و بر این اساس با هیئت‌های سایر استان‌ها تعامل و همکاری‌ می‌کند.‌
وی تصریح کرد: در حال حاضر هیئت فوتبال آذربایجان غربی با هشت هیئت فوتبال کشور تعامل و همکاری‌های خود را آغاز کرده است و نتیجه این همکاری، هم‌فکری و ‌هم‌اندیشی استفاده از تجربیات متقابل بوده که به نفع فوتبال استان آذربایجان غربی است.
این مسئول در ارتباط با سیستم اداری هیئت فوتبال و فوتسال استان آذربایجان غربی، افزود: با به کارگیری یکی از پیشکسوتان فوتبال آذربایجان غربی به نام یعقوب قهرمانی، وضعیت این رشته ورزشی در زمینه‌های مختلف بهبود یافته است.
حافظی خاطرنشان کرد: از اقدامات مهم هیئت فوتبال پیش‌بینی برگزاری فستیوال تیم‌های پایه با حضور فراگیران مدارس فوتبال آذربایجان غربی که دارای مجوز هستند، است که این مسابقات در طول دهه فجر در سالن الغدیر ارومیه و با همکاری شرکت تبلیغاتی و ورزشی اروم نصر ارومیه انجام می‌شود.
وی گفت: مقرر شده در این فستیوال بازیکنان مطرح فوتبال آذربایجان غربی و تعدادی از مدیران برتر حضور داشته باشند.
این مسئول با بیان اینکه پیشکسوتان سرمایه و گنجینه‌های ورزش هستند، گفت: به زودی با انجام برنامه‌ریزی‌های لازم و جذب شش نفر از پیشکسوتان فوتبال و فوتسال آذربایجان غربی همایشی با نام تجلیل از پیشکسوتان برگزار می‌کنیم.
اتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول