اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

قائم‌‌مقام کمیته امداد کردستان خبرداد:

بهره‌برداری از 71 واحد مسکونی مددجویی در کردستان

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد کردستان گفت: تا پایان سال‌جاری 71 واحد مسکونی مددجویی در این استان به‌بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 71 واحد مسکونی مددجویی در کردستان
قنبر موسی‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: از مجموع 830 واحد مددجویی مصوب سفر مقام معظم رهبری به کردستان تا کنون 522 واحد تحویل و 237 واحد نیز در مرحله پایانی است.
وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده 71 واحد نیز تا پایان سال‌جاری ساخته و به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

مقام‌سازی 5233 واحد مسکونی مددجویی در کردستان
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان تصریح کرد: در دو بخش مسکن مقاوم‌سازی روستایی که تسهیلات این بخش شامل تسهیلات بانکی است از سال 85 تا کنون 5 هزار و 233 واحد مسکونی روستایی در این استان برای مددجویان زیر پوشش مقاوم‌سازی شده است.
موسی‌نژاد تصریح کرد: در بحث مقاوم سازی واحدهای مسکونی مددجویان زیر پوشش این نهاد در روستاها کمیته امداد امام خمینی کردستان جزو استان‌های برتر در سطح کشور شناخته شده است.
وی با بیان اینکه در سال 85 میزان اعتباری اختصاصی به مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی مددجویان 5 میلیون تومان بوده است، خاطرنشان کرد: از سال گذشته این اعتبار به 10 میلیون تومان افزایش یافته است.
به گفته قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان، علاوه بر پرداخت تسهیلات بانکی برای مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی، 600 تا 850 هزار تومان نیز به صورت بلاعوض به مددجویان پرداخت می‌شود.
موسی‌نژاد اضافه کرد: دو درصد از مبلغ وام‌های مددجویان در بحث مقاوم‌سازی مسکن نیز به عنوان هزینه‌های مدیریتی شامل، تهیه نقشه، صدور پروانه و خدمات مهندسی توسط کمیته امداد پرداخت شده است.
وی در ادامه به 290 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد، مصوب سفرهای اول و دوم هیئت دولت به کردستان اشاره کرد و افزود: تمام 290 واحدهای مصوب سفرهای 88 و 89 هیئت دولت به استان اجرا شده و به بهره‌برداری رسیده‌اند.
قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان در پایان اضافه کرد: تا کنون اعتباری بالغ بر 7 میلیارد تومان بابت اجرای پروژه‌های مسکن مددجویی مصوب سفر تاریخی مقام معظم رهبری به کردستان صرف شده است.
موسی‌نژاد یادآورشد: در سفر هیئت دولت به استان نیز اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 480 میلیون تومان به صورت بلاعوض و 31 میلیارد تومان نیز به صورت تسهیلات بانکی به منظور مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی به مددجویان کمیته امداد در کردستان پرداخت شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول