اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی:

گاز هیچ جایگاه CNG به علت بدهی قطع نیست

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی گفت: در بخش CNG با توجه به تمهیدات و جلسات بحث و هم اندیشی صورت گرفته هیچ مشکلی برای پرداخت وجود نداشته و گاز هیچ جایگاه CNG به علت بدهی قطع نیست.

گاز هیچ جایگاه CNG به علت بدهی قطع نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ولی‌الله دینی صبح امروز در دیدار اصحاب قلم و خبر از همکاری‌های مستمر فعالان عرصه خبر و رسانه، نقش رسانه را در اطلاع‌رسانی و بیان رسالت شرکت گاز به عموم مردم بسیار اساسی دانست و اظهار داشت: تنویر افکار عمومی از طریق مکانیسم اطلاع‌رسانی و اطلاع‌یابی از دیدگاه‌های مردم و ارتقای سطح آگاهی از مهمترین مضامین همکاری و مشارکت اصحاب رسانه در راستای رشد و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده و نیل به رسالت سازمانی مبتنی بر تأمین جریان مستمر و ایمن از گاز طبیعی برای مشترکان، نگهداری و تعمیرات تأسیسات گازرسانی به منظور افزایش طول عمر مفید تجهیزات موجود و فرهنگ سازی مصرف صحیح از نعمت گاز طبیعی در سطح مردم است.
وی افزود: برای اینکه کارآیی انرژی در یک ساختمان بهبود یابد، نخست باید مشخص شود که ساختمان در چه وضعیتی از انرژی قرار دارد که این امر از طریق محاسبه صورت حساب یک‌ساله انرژی و تقسیم آن بر متراژ واحد مسکونی قابل دسترس بوده و ارقام بدست آمده معرف میزان کارایی ساختمان از لحاظ انرژی است، به‌طوریکه اگر رقم بدست آمده زیر رقم 100 باشد حاکی از مصرف ایده‌آل، مابین بازه 100 تا 200 قابل قبول و بیش از 200 مبنی بر وجود ناکارایی ساختمان در مصرف انرژی است که این امر بر لزوم توجه به مباحث انرژی در ساختمان اشاره دارد.
  
استفاده غیرمجاز و انشعاب‌گیری از گاز خانگی افزایش قبوض گاز را در پی دارد
دینی ادامه داد: طی بررسی صورت پذیرفته بر روی تعدادی از قبوض گاز با ارقام بالا، مشخص شده در اکثر موارد استفاده غیرمجاز و انشعاب‌گیری از گاز خانگی در بخش‌های مختلف، موجب افزایش هزینه قبوض صادره بوده است.
وی با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی تصریح کرد: آموزش و آگاهی‌سازی افکار عموم از تبعات اسراف و از بین رفتن منابع تجدیدناپذیر و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی بطوریکه صرفه‌جویی و استفاده صحیح از نعمت الهی به فرهنگی رایج و الزامی در سطح جامعه تبدیل شود، از مهمترین اهداف و رسالت اجرایی کارکنان شرکت گاز استان است.
  
عدم استاندارد بودن دودکش بیشترین حادثه‌های گاز
مدیرعامل شرکت گاز استان یادآور شد: بیشترین حادثه‌های گاز ناشی از عدم استاندارد بودن دودکش و عدم بکارگیری دودکش مجزا برای هر وسیله گازسوز بوده است، اما به همه همشهریان عزیز توصیه می‌شود قبل از استفاده از وسائل گرمایشی از سالم بودن دودکش اطمینان حاصل نمایند تا در زمستان سرد امسال شاهد حادثه ناگواری نباشیم.
 
در بخش خانگی مشکلی از لحاظ وصول مطالبات وجود ندارد
وی درباره وصول مطالبات شرکت گاز نیز گفت: خوشبختانه در بخش خانگی مشکلی از لحاظ وصول مطالبات وجود نداشته و بهبود طریقه مصرف توسط همشهریان عزیز منجر به تعدیل قبوض صادره در این بخش شده و در بخش CNG با توجه به تمهیدات و جلسات بحث و هم اندیشی صورت گرفته هیچ مشکلی در جهت پرداخت وجود نداشته و گاز هیچ جایگاه  CNG به جهت بدهی قطع نیست. 
 
گازرسانی به 237 روستا
وی با اشاره به عملکرد گازرسانی شرکت گاز استان خاطرنشان کرد: تاکنون 56 شهر استان از نعمت گاز بهره‌مند و دو شهر نیز در مرحله تست و تزریق گاز بوده که به زودی تمام شهرهای استان از نعمت گاز بهره‌مند شده و با اتمام پروژه‌های گازرسانی روستایی که شامل 237 روستا است یک‌هزار و 129 روستای استان گازدار خواهند شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول