اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با همت خیر نیکوکار در قائمشهر انجام شد؛

آغاز ساخت نخستین مرکز درمانی بیماری‌های عفونی شمال کشور

خبرگزاری فارس: عملیات اجرایی نخستین مرکز تحقیقات، آموزش و درمان بیماری‌های عفونی شمال کشور با همت یک خیر قائمشهری در این شهرستان آغاز شد.

آغاز ساخت نخستین مرکز درمانی بیماری‌های عفونی شمال کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، صبح امروز کلنگ آغاز عملیات اجرایی نخستین مرکز تحقیقات، آموزش و درمان بیماری‌های عفونی شمال کشور با همت یک خیر نیکوکار در قائمشهر بر زمین زده شد.
ناصر مهدوی کوچکسرایی خیر و بانی احداث این مرکز بزرگ تحقیقاتی که در اعمال خیرخواهانه و احداث مدارس استثنایی و عادی در شهرستان قائمشهر فعالیت دارد، در مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه، بالاترین نوع حفظ مال و ثروت را بخشش و انفاق در مال عنوان کرد و گفت: ثروت هرگز بدون اذن و اراده خداوند به دست کسی نرسیده است، انسان‌هایی که با تلاش خود و نظر خداوند ثروتمند شده‌اند انسان‌هایی باهوش هستند که بر دفع زیان‌های خود واقفند.
وی بیان داشت: گاهی این انسان در تشخیص خوب و بد دچار ضعف و کژی می‌شود و خود را مغلوب شیطان نفس می‌سازد.
مهدوی با بیان اینکه شاید وارثان ما، به خوبی خودمان در حفظ  ثروت باقیمانده نکوشند، خاطرنشان کرد: پس بیاییم در بازار زندگی با محاسبه‌ای درست اندوخته‌هایمان را به امور خیر و بشردوستانه اختصاص دهیم.
امام جمعه قائمشهر نیز با تاکید بر استفاده مناسب از ثروت‌های خدادادی اظهار داشت: در کسب و کار آبرومندی و عزت آفرینی هر آنچه در راه خدا انجام شود بی‌پاداش نیست و مضاعف دریافت می‌شود.
آیت‌الله علی‌ معلمی با تقدیر از این حرکت شایسته و خیرخواهانه ناصر مهدوی تصریح کرد: این هزینه‌ها خسارت نیست بلکه فرصتی برای ماندگاری نام نکو و جاودانه است.
به گزارش فارس؛ این پروژه در زمینی به مساحت 20 هزار متر مربع واقع در جاده نظامی قائمشهر، جنب دانشکده فنی مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر با برآورد اولیه 40 میلیارد ریال بدون احتساب قیمت زمین مورد نظر در سه بخش، احداث می‌شود که عملیات اجرایی آن با حضور استاندار مازندران به مناسبت دهه امامت و ولایت ، با نام مرکز تحقیقات، آموزش و درمان بیماری های عفونی "الغدیر" آغاز شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول