اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 10 سال گذشته تاکنون؛

خیران فارس بیش از 1000 میلیارد ریال به بیماران کمک کردند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس گفت: در راستای کمک به بیماران نیازمند از 10 سال گذشته تاکنون از سوی خیران استان فارس یک‌هزار و 640 میلیارد ریال کمک شده است.

خیران فارس بیش از 1000 میلیارد ریال به بیماران کمک کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی‌اکبر رامجردی ظهر امروز در شورای اداری شهرستان شیراز اظهار داشت: مهم‌ترین کمک‌های خیران تأمین سلامت فارس احداث بیمارستان‌های سوانح سوختگی، مادر کودک و سرطان شناسی امیر بوده است.
رامجردی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی سه دستگاه «ام.‌آر. ای»، 30 پایگاه اورژانس، ده‌ها خانه بهداشت از دیگر فعالیت‌های خیران در استان فارس است.
وی با اشاره به اینکه در راستای کمک به مردم نیازمند 600 سمن در استان فارس مشغول ارائه خدمت هستند، افزود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته سالی 20 میلیارد ریال برای کمک به بیماران نیازمند مورد نیاز است که خیران می‌توانند در این زمینه پیشگام شوند.
مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس تصریح کرد: برای کمک به نیازمندان، مجمع خیران تأمین سلامت اقدام به راه‌اندازی صندوق حمایت از بیماران کرد که در این راستا بیش از 40 میلیارد ریال به بیماران نیازمند در قالب قرض‌الحسنه تسهیلات پرداخت شده است.
رامجردی اضافه کرد: در سال گذشته بعد از ارائه تخفیف حدود 85 هزار ریال کمک هزینه بیماران پرداخت می‌شد، که هم‌اکنون این میزان افزایش یافته است.
وی اظهار داشت: احداث ساختمان برای استراحت همراهان بیماران و دیگر کمک‌های رفاهی و بهداشتی برای بیماران از جمله فعالیت‌های مجمع خیرین تأمین سلامت بوده است.
رامجردی خاطرنشان کرد: در استان فارس مسائل بیشماری در عرصه سلامت اجرایی نشده و در این راستا باید نیازهای اصلی استان اولویت‌بندی شده و خیران برای رفع معضلات بیماران را حمایت کنند.
مسئول نهاد ولی فقیه در استان فارس در ادامه جلسه شورای اداری شهرستان شیراز نیز طی سخنانی گفت: ولایت و امامت در اسلام و قرآن از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و هر کس نمی‌تواند این مقام را به دست گیرد.
حجت‌الاسلام محی‌الدین طاهری اظهار داشت: مقام امامت و ولایت دلخواهی نیست بلکه تشخیص مصداق است.
وی با اشاره به اینکه ولایت فقیه ساخت دست بشر نبوده است، افزود: ولایت فقیه امتداد ولایت رسول‌الله است و باید آن را در جامعه تبیین و روشن کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول