اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری خبر داد:

پیشرفت 3 درصدی خط راه‌آهن مبارکه ـ شهرکرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه راه‌آهن مبارکه-سفیددشت-شهرکرد تنها سه درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

پیشرفت 3 درصدی خط راه‌آهن مبارکه ـ شهرکرد
علی علیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: براساس برنامه چهارم توسعه دولت، روستاهای بالای 70 خانوار باید از راه آسفالته مناسب برخوردار شوند که در احداث راه روستایی هم اکنون 30 درصد از برنامه چهارم توسعه جلوتر هستیم. 
وی با اشاره به مصوبات سفرهای هیئت دولت به این استان، گفت: در سفر نخست هیئت دولت به این استان چهار مصوبه به‌منظور توسعه راه‌های ارتباطی استان با تخصیص 150 میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسید که به طور صد درصد محقق شد.
علیخانی ادامه داد: در سفر دوم هیئت دولت به این استان 9 پروژه راه‌سازی برای این استان در نظر گرفته شد که با تلاش مجموعه همکاران تاکنون 85 درصد این مصوبات محقق شده است.
مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پروژه اتصال راه‌آهن استان به خط ریل سراسری کشور، گفت: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی سه درصدی برخوردار است.
وی تکمیل  چهار خطه شهرکرد- فارسان-چلگرد را از دیگر طرح‌های در دست اجرای این استان برشمرد و گفت: این طرح در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 61 درصدی برخوردار است که در صورت تأمین اعتبارات لازم به زودی تکمیل و به‌بهره‌برداری خواهد رسید.
علیخانی از دیگر اقدامات راه و ترابری این استان را به منظور توسعه محورهای ارتباطی استان را تکمیل و اجرای آزاد راه شهرکرد- اصفهان برشمرد و گفت: تاکنون افزون بر 20 درصد مطالعات این پروژه انجام شده است.
وی ادامه داد: به‌منظور توسعه محورهای ارتباطی این استان پنج طرح مطالعاتی د یگر در دست اقدام است که با اجرای این پروژه‌ها و بهره‌برداری از آنها شاهد تحول بزرگی در بهسازی محورهای ارتباطی استان خواهیم بود.
مدیرکل راه و ترابری چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی در دست اجرا، گفت: بهسازی و احداث باند دوم شهرکرد، بن، لاران، انجام مطالعات لردگان- چهار خطه آباده، تسریع در اجرای کمربندی شهرکرد، تسریع در تکمیل سه راهی گوشگی، مطالعه و احداث ساختمان اداره کل راه و ترابری از جمله این پروژه‌های در دست اجراست.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول