اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیر کل اوقاف زنجان:

25 وقف جدید به موقوفات زنجان اضافه شد

خبرگزاری فارس: مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان گفت: امسال 25 وقف جدید به موقوفات استان زنجان اضافه شده است.

25 وقف جدید به موقوفات زنجان اضافه شد
حجت‌الاسلام علی باقری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته از سوی اداره اوقاف استان زنجان سنت حسنه وقف در بین مردم استان زنجان به خوبی نهادینه شده است.
وی ادامه داد: در طول چند سال اخیر اداره اوقاف استان زنجان اقدامات بسیاری را در زمینه بازسازی و مرمت بقاع متبرکه انجام داده است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان ایجاد مراکز فرهنگی و قرآنی در بقاع متبرکه کمک شایانی به ترویج فرهنگ قرآن خوانی در بین افراد جامعه می‌کند.
وی تصریح کرد: با همکاری خیران در تعدادی از امامزاده‌های استان زنجان مراکز فرهنگی و قرآنی ایجاد شده است.
حجت‌الاسلام باقری افزود: در راستای ایجاد مراکز فرهنگی و قرآنی شورای استانی متشکل از قاریان و فعالان قرآنی تشکیل شده است.
وی همچنین با اشاره به اجرای طرح مودت در امامزاده‌های استان زنجان ادامه داد: در راستای اجرای طرح مودت 12 زائرسرا در بارگاه امامزاده‌ یعقوب (ع) صائین‌قلعه بازسازی و ساخته شده است.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های صورت گرفته توسط اداره اوقاف استان زنجان در طول سال بیان کرد: برگزاری سوگواری یاس نبوی در امامزاده‌های استان زنجان و برنامه آرامش بهاری از جمله برنامه‌های اجرا شده توسط اداره اوقاف استان زنجان است.
حجت‌الاسلام باقری همچنین برگزاری نشاط معنوی در اوقات فراغت دانش‌آموزان را نیز از دیگر برنامه‌های اداره اوقاف استان زنجان عنوان کرد و ادامه داد: برنامه بصیرت عاشورایی ویژه ماه محرم نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط اداره اوقاف استان زنجان اجرا می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های هفته ولایت اداره اوقاف استان زنجان یادآور شد: جشن‌های دهه ولایت با عنوان ولایت علوی در اکمال دین نبوی برگزار می‌شود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خاطرنشان کرد: ولایت و نیایش، ولایت و اطاعت، ولایت و جوانان و ولایت قرآن از عنوان‌های هفته ولایت هستند و متناسب با نام این روزها برنامه‌هایی از سوی اداره اوقاف استان زنجان برگزار شده است.
وی همچنین از برگزاری برنامه‌های مختلف توسط اداره اوقاف استان در طول دهه فجر خبر داد و گفت: برنامه‌های اجرایی در این دهه نیز متناسب با وقایع صورت گرفته در این دهه و در راستای پیروی از ولایت فقیه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول