اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ویژه‌برنامه شهروند کوچولو در شهر بازیافت؛

شهروندان کوچک کاشانی با بازیافت آشنا شدند

خبرگزاری فارس: ویژه‌برنامه شاد و آموزشی شهروند کوچولو در شهر بازیافت در سالن سازمان اتوبوسرانی شهرداری کاشان برگزار شد.

شهروندان کوچک کاشانی با بازیافت آشنا شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مدیر فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان صبح امروز در این مراسم برگزاری ویژه‌برنامه شهروند کوچولو را در راستای آموزش شهروندی به عنوان یکی از وظایف و رسالت‌های این سازمان دانست و افزود: این ویژه‌برنامه به صورت سلسله برنامه هر دو هفته یکبار با حضور کودکان مهدکودک‌ها و پیش‌دبستانی و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی برگزار می‌شود.
فاطمه طحانیان با اشاره به تأثیر و اهمیت آموزش شهروندی از سنین کودکی افزود: این امر موجب نهادینه شدن فرهنگ شهرنشینی در جامعه شده و از بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی در آینده جلوگیری می‌کند.
به گفته وی سعی شده مفاهیم آموزشی به صورت ساده و با استفاده از هنرهای نمایش و موسیقی برای کودکان بیان شود تا تأثیرگذاری مطلوبی‌تری را به همراه داشته باشد.
وی یادآور شد: در راستای ترویج فرهنگ شهروندی پیام‌های آموزشی به صورت کتاب، بروشور و سی‌دی در قالب بسته‌های فرهنگی به شرکت‌کنندگان در سلسله برنامه شهروند کوچولو اهدا می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، برگزاری ویژه‌برنامه شهروند کوچولو در شهر بازیافت با حضور دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و به منظور آشنایی آنها با مقوله بازیافت زباله و لزوم رعایت نظافت محیط شهری و وسایل حمل و نقل عمومی به همت فرهنگسرای معراج سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان صورت گرفت.
در این برنامه موزیکال و شاد مفاهیم آموزشی شهروندی در قالب نمایش عروسکی، سرود، مسابقه‌های متنوع آموزشی و بیان مطالب در مقوله بازیافت توسط کارشناس اداره بازیافت برای شرکت‌کنندگان بیان شد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول