اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل سازمان ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل:

سالانه 1000 کیلومتر راه به راه‌های کشور اضافه می‌‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت:بر اساس راهبرد وزارت راه و شهرسازی سالانه یک‌هزار کیلومتر راه را به راه‌های کشور اضافه می‌کنیم.

سالانه 1000 کیلومتر راه به راه‌های کشور اضافه می‌‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز محمد صادقی یکشنبه‌شب در مراسم بهره‌برداری از خط دوم قطار شیراز ـ اصفهان اظهار داشت: یکی از اهداف مهم وزارت راه و شهرسازی توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل کشور است که دولت نهم و دهم خدمات بزرگی در راستای شبکه توسعه زیربناهای انجام داده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: در این راستا دارای 8 هزار کیلومتر راه هستیم و 2 هزار و 200 کیلومتر آزادراه، 5 هزار کیلومتر بزرگراه، 10 هزار کیلومتر راه اصلی در دست اجرا است.
وی اضافه کرد: در سال جاری 157 کیلومتر شبکه ریلی در سه پروژه انجام شده که هم‌اکنون 62 پروژه راه و بزرگراه با اعتباری بیش از 880 میلیارد آماده بهره‌برداری است
صادقی بیان کرد: در استان فارس اقدامات خوبی انجام شده است که چهار پروژه بزرگ ریلی به طول 175 کیلومتر در دست اجرا بوده و در این راستا یک‌هزار کیلومتر راه با اعتباری بالغ بر 110 میلیارد تومان در دست اجرا است.
وی تصریح کرد: بر اساس راهبرد وزارت راه و شهرسازی سالانه یک‌هزار کیلومتر راه را به راه‌های کشور اضافه می‌کنیم.
مدیرعامل سازمان ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ابراز داشت: مهم‌ترین مشکل ما تامین منابع است که در این راستا سعی کردیم این مشکل را از راه اوراق مشارکت و واگذاری سهام شرکت‌های دولتی و مشارکت بخش خصوصی برطرف کنیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول