اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

مدیریت حمل و نقل عمومی اصفهان بهبود یابد

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: حمل و نقل عمومی موجود در سطح شهر باید به صورت بهینه مدیریت شود و این موضوع در راستای بهبود خدمت رسانی به شهروندان نقش موثری دارد.

مدیریت حمل و نقل عمومی اصفهان بهبود یابد
ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ضرورت انسجام میان بخش‌های حمل و نقل شهری اظهار داشت: بخش‌های مختلف حمل و نقل باید در سطح شهر فعال باشند و با تحقق این موضوع نقاط ضعف ناشی از حمل و نقل عمومی شهر جبران می‌شود.
وی به نتایج حاصل از کاهش وسایل نقلیه شخصی در درون شهر اشاره کرد و ادامه داد: با تحقق این موضوع آلودگی‌های موجود در فضای شهر به میزان بسیاری کاهش می‌یابد و کنترل ترافیک شهری نیز با ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی کنترل می‌شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نا‌مطلوب بودن خدمت رسانی به مردم در بخش‌های حمل و نقل عمومی تصریح کرد: گونه‌های مختلف فعال در این بخش باید تقویت شود و هماهنگی و مشارکت این بخش‌ها در راستای خدمت رسانی بهینه به شهروندان از نیاز‌های مهم شهر است.
وی به توسعه وسایل حمل و نقل عمومی اشاره کرد و افزود: ناوگان حمل و نقل عمومی باید به تجهیزات روز دنیا مجهز شود و بخش‌های اتوبوس‌رانی، تاکسی‌رانی، مترو و دیگر بخش‌ها باید با مشارکت و همکاری با یکدیگر فضای حمل و نقل شهر را ساماندهی کنند.
قربانی با اشاره به اینکه بستر‌ها و زمینه‌های تحقق این موضوع باید در سطح اصفهان فراهم شود، تاکید کرد: حمل و نقل عمومی موجود در سطح شهر باید به صورت بهینه مدیریت شود و این موضوع در راستای بهبود خدمت رسانی به شهروندان نقش موثری دارد.
وی به فراگیر بودن مشکلات جا‌به‌جایی مردم در سطح جامعه‌ اشاره کرد و بیان داشت: اشکالات موجود در این بخش به کشور و اصفهان اختصاص ندارد و تمام مردم دنیا با مشکلاتی در راستای حمل و نقل خود در سطح شهر‌ها مواجه هستند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: سیستم حمل و نقل عمومی باید به صورتی مدیریت شود که کم‌ترین ایراد و مشکل در راستای حمل و نقل مردم به وجود آید.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول