اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد احراز کرد؛

کسب رتبه دوم عملکرد کمیسیون ماده 12 حمل و نقل کشور

خبرگزاری فارس: اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های کهگیلویه و بویراحمد رتبه دوم عملکرد کمیسیون ماده 12 حمل و نقل کشور را احراز کرد.

کسب رتبه دوم عملکرد کمیسیون ماده 12 حمل و نقل کشور
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اعلام کسب رتبه دوم کشوری این اداره‌کل در کمیسیون ماده 12 استان‌ها در ‌ارتباط‌ با رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل در راستای عمل به موارد ایمنی اظهار کرد: ‌هدف از رسیدگی به تخلفات سالم‌سازی بخش حمل و نقل و فراهم کردن زمینه فعالیت‌های مشروع برای دست‌اندرکاران بخش حمل و نقل برون شهری است.
مسعود مصدقی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری، تعداد 12 پرونده تخلف شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل جاده‌ای توسط کمیسیون ماده 12 این اداره‌کل مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد 9 مورد به تذکر و توبیخ کتبی، دو مورد به تعطیلی شرکت‌ها و یک مورد نیز به تعلیق فعالیت یک ماهه انجامید.
‌مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد دریافت کمیسیون و یا وجوهات اضافی از رانندگان، عدم صدور بارنامه و صورت وضعیت برای رانندگان فاقد دفترچه و یا کارت هوشمند رانندگی، تاخیر در حرکت اتوبوس‌های مسافربری، درج کرایه غیرواقعی در بارنامه و صورت وضعیت‌های صادره، صدور بارنامه خارج از حوزه فعالیت، نداشتن لوازم بهداشتی و ایمنی از قبیل جعبه کمک‌های اولیه، عدم رعایت نظافت در اتوبوس‌های مسافربری، نداشتن کپسول آتش‌نشانی و مثلث شبرنگ را از تخلفاتی دانست که در شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل کالا و مسافر قابل رسیدگی بوده و در کمیسیون ماده 12 همواره مطرح می‌شود.
مصدقی اذعان داشت: برخورد با تخلفات مقوله‌ای جدا از ایمنی راه‌ها بوده و وظیفه اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌ها در چارچوب ضوابط و قوانین وضع شده، پیشگیری و جلوگیری از بروز و برخورد با تخلفات حمل و نقل مسافربری و باری است.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: کسب این مقام ارزنده با تلاش بی‌وقفه همکاران ما در این بخش مقدور شده که امید است در آینده با پی‌گیری و تلاش‌های مستمر، شاهد سایر موفقیت‌های این اداره‌کل در عرصه‌های مختلف باشیم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول