اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

منازل سازمانی به جز هزینه، درآمدی برای دولت ندارند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: منازل سازمانی به دلیل قدمت زیاد و فرسوده بودن و نداشتن استحکام کافی نه تنها هیچ درآمدی برای دولت ندارند بلکه چند برابر درآمد آنها باید صرف تعمیرات شود.

منازل سازمانی به جز هزینه، درآمدی برای دولت ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فرهاد باقرپور شامگاه یکشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی از ظرفیت استثنایی قانون بودجه امسال استفاده و فضاهای مازاد خود را طی مراحل قانونی به فروش برسانند. 
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: منازل سازمانی دستگاه‌های اجرایی به افراد ساکن یا از طریق مزایده عمومی واگذار شوند. 
این مسئول بیان کرد: در رابطه با منازل سازمانی بر اساس ماده 7 قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن به منظور تبدیل وضعیت و افزایش بهره‌وری عرضه خانه‌های سازمانی و تامین مسکن منطبق بر الگوی مصرف، دستگاه‌های اجرایی باید خانه‌های سازمانی خود را به فروش برسانند. 
باقرپور افزود: منازل سازمانی به دلیل قدمت زیاد و فرسوده بودن و نداشتن استحکام کافی نه تنها هیچ درآمدی برای دولت ندارند بلکه چند برابر درآمد آنها باید صرف تعمیرات شود.
وی گفت: بر اساس اصلاحیه قانون مذکور، اولویت منازل سازمانی با کارکنان ساکنی است که واجد شرایط قانونی باشند و فرم ج آنان در مسکن شهرسازی قرمز نباشد.
باقرپور عنوان کرد: این افراد کسانی هستند که هیچ‌گونه زمین و مسکن دولتی یا تسهیلات دولتی دریافت نکرده باشند و یا دارای پروانه ساختمانی و سند رسمی نباشند که در این صورت بر اساس نرخ کارشناس رسمی دادگستری به آنها واگذار می‌شود.
وی گفت: بر اساس ضوابط و مقررات چنانچه افراد ساکن واجد شرایط نباشند باید منازل سازمانی مذکور به مزایده عمومی گذاشته  شود و جایگزین کردن سایر کارکنان در خانه‌های سازمانی غیر قانونی است.
باقرپور تصریح کرد: در هر صورت  معادل 20 درصد وجوه حاصل از فروش بـرای پرداخت ودیعه و اجـاره مسکن سازمـانی به منظور استفاده کارکنان شاغل و معادل 80 درصد وجوه وصولی در اختیار دولت قرار خواهد گرفت تا در جهت تأمین نیاز فاقدین مسکن واجد شرایط در قالب برنامه‌های این قانون هزینه کند.
وی گفت: با این اقدام هزینه‌های تعمیر خانه‌های سازمانی حذف و درآمد آنها صرف نوسازی و عمران شهری و کمک به کارکنان دستگاه‌ها خواهد شد.
انتهای پیام/ح20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول