اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بخشدار آبپخش:

حضور در مراسمات مذهبی سلاح مبارزه با وهابیون است

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: حضور در مراسمات مذهبی سلاح مسلمانان در مبارزه با دنیای کفر و وهابیون است.

حضور در مراسمات مذهبی سلاح مبارزه با وهابیون است
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، احمد خرم‌روز بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: فلسفه نامگذاری دهه امامت و ولایت مساوی بودن همه انسان‌ها و نیازمندی جامعه بشری به مدیریت است و بحث ولایت در خطبه غدیر، رهبری مسلمین جهان به ولایت حضرت علی (ع) است.
وی افزود: حضرت امام خمینی (ره) فرموده است باید قدرت اجرایی و عملی در دست رهبر باشد تا بتواند دستورات اسلام را اجرا کند و در این راستا آثار و برکات رهبری در کشور ما کاملاً مشهود است.
خرم‌روز بیان داشت: نظر ما این است که اعیاد مذهبی و برنامه‌های دهه ولایت به صورت مردمی و خودجوش در بخش آبپخش برگزار شود و مسئولان مردم را در برگزاری این مراسمات یاری و پشتیبانی کنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: باید فرهنگ‌سازی صورت گیرد تا همانگونه که در ایام عزاداری محرم و صفر مردم به صورت خودجوش در صحنه حاضر می‌شوند و در مراسمات مذهبی و اعیاد نیز قدم گذارند و حضور فعال داشته باشند.
بخشدار آبپخش اذعان داشت: در بحث حمایت و پشتیبانی مالی مراسمات مذهبی در مرکز بخش بیشترین انتظار را از شهرداری داریم تا با کمک به هیئات مذهبی و ستاد غدیر زمینه برگزاری هرچه بهتر عیدالاعیاد را فراهم آورند.
خرم‌روز تصریح کرد: برنامه‌های متعددی برای عید غدیر که از بزرگ‌ترین اعیاد مسلمانان است تدارک دیده شده و از مردم می‌خواهیم در این مراسمات حضور فعال داشته باشند.
وی بیان داشت: امروز فرقه ضاله وهابیت و دنیای کفر و دنیای استکبار از تمام توان و امکانات برای ایجاد خلل و شکاف میان مسلمین و شیعیان و مسئله ولایت و امامت استفاده می‌کند و ما باید با عزم راسخ در مقابل آنها ایستادگی کنیم.
این مسئول اعیاد مذهبی را سلاح مسلمانان در برابر وهابیون دانست و ابراز داشت: مردم با حضور در جشن‌های مذهبی می‌توانند پایبندی و ارادت خود به مسئله امامت و ولایت که یکی از اصول دین مبین اسلام است را ثابت کرده و مشت محکمی بر دهان وهابیون بزنند.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: خدمت به مردم فرصتی است که خداوند به مسئولان داده و همه مدیران باید با تمام توان تلاش کنند تا با رفع مشکلات آبپخش بیشترین خدمت را به مردم این بخش کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول