اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان:

محتوا‌بخشی به برنامه‌های مذهبی امری ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان گفت: محتوا‌بخشی به برنامه‌های مذهبی امری ضروری است.

محتوا‌بخشی به برنامه‌های مذهبی امری ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا در نشست با فعالان مذهبی در برازجان با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم اظهار داشت: عید غدیر عید امامت و ولایت است و بزرگداشت این ایام زمینه تقویت جایگاه ولایت را فراهم می‌کند.
وی با تبیین فلسفه غدیر، واقعه غدیر را طلیعه حکومت واقعی عدل دانست و افزود: ترویج آموزه‌های حضرت امیر(ع) به ویژه در بحث حکومت و سیاست و برقراری عدالت با استفاده از کتاب ارزشمند نهج‌البلاغه نیاز امروز است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان خاطرنشان کرد: ستاد غدیر در این شهرستان برنامه‌های متنوعی برگزار کرده و به فضل خدا این امر تا روز عید غدیر با کیفیت مطلوبی تداوم دارد.
محمودی‌نیا در ادامه با توصیه به متولیان مسائل فرهنگی به ویژه متصدیان مساجد و هیئات مذهبی در محتوا‌بخشی به مراسم‌های مذهبی تصریح کرد: باید همه دست‌اندرکاران و دلسوزان در این دهه امامت و ولایت نسبت به برگزاری گفتمان‌ها و جلسات تخصصی با موضوع غدیر و ولایت با دقت در محتوا اهتمام ورزند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان در ادامه با ارائه طرح‌های ویژه خواهان حضور گسترده مساجد، هیئات و کانون‌ها در مراسمات مختلف شد و بر افزایش کیفیت برنامه‌های مذهبی تاکید کرد.
محمودی‌نیا گفت: مساجد، کانون‌ها و هیئات نمونه باید حضور حداکثری و پر رنگی در برنامه‌های دینی ایفا کنند تا الگوی دیگران باشد.
 وی افزود: ما از متولیان طرح مسجدمحوری می‌خواهیم گفتمان امامت، شیعه و نهج‌البلاغه را برای جوانان به صورت کارگاهی در قالب طرح دعوت از سادات و تهیه هدایا و اهدا به آنها در دستور کار خود قرار دهند و از متولی طرح هیئت محوری نیز می‌خواهیم نسبت به چاپ و توزیع تراکت و بنر غدیر اقدام کرده و متولی طرح کانون محوری برگزاری جشن محله‌ای را اجرایی کند.
این مسئول همچنین با اشاره به جنبش‌های اخیر در سرتاسر عالم بیان داشت: بیداری اسلامی و حتی بیداری ملل غرب، مرهون انقلاب اسلامی مردم ایران است، چرا که امام بزرگوار ما برای نخستین بار در این دنیای استعمار و استکبار زده، بیداری انسان را جرقه زد.
محمودی‌نیا اضافه کرد: خیزش‌های اخیر در عالم اسلام و جهان غرب نشان داد که می‌توان طاغوت‌ها را شکست داد و قطعأ دشمنان نیز در مقابل این بیداری‌ها بیکار نمی‌نشینند و سعی می‌کنند به خیمه اصلی که همان نظام اسلامی است حمله کنند و تلاش دارند تحت عناوین مختلف همچون پرونده هسته‌ای، این نظام را ناتوان و ناکارآمد و جنگ‌طلب جلوه دهند که البته هیچ زمانی پیروز نمی‌شوند.
وی تصریح کرد: امروز باید دست به دست هم دهیم و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب در مسیر موفقیت و سربلندی کشور تلاش کنیم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول