اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

فرماندار بهبهان خبر داد:

مشارکت 100 درصدی مردم بهبهان در طرح سرشماری

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان از مشارکت 100 درصدی مردم این شهرستان در سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 خبر داد.

مشارکت 100 درصدی مردم بهبهان در طرح سرشماری
به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‌محبوب ظهر امروز در جلسه اعلام نتایج طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 که با حضور مسئولان محلی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: طرح سرشماری نفوس و مسکن از دوم آبان ‎ماه به مدت 21 روز در سراسر کشور انجام شد که بهبهان نیز هماهنگ با دیگر شهرها کار خود را آغاز و انجام داد.
وی افزود: البته ما قبل از اینکه به مراحل اجرایی این طرح برسیم، از 26 شهریورماه دوره‌ای 10 روزه را برای تعدادی مدرس که در آینده وظیفه آموزش به مأموران و ناظران داشتند، برگزار کردیم.
فرماندار بهبهان ادامه داد: پس از آن و در مرحله دوم، دوره آموزشی 12 روزه‌ای نیز برای کادر اجرایی سرشماری برگزار کردیم تا با آمادگی کامل طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 1390 را اجرا کنیم.
وی تصریح کرد: با آغاز این طرح و از دوم آبان‌ماه، کار سرشماری را با حضور 203 نفر نیروی اجرایی و 42 دستگاه خودرو در 82 حوزه شهری و 33 حوزه روستایی آغاز کرده که با همکاری بسیار خوب همه نهادها و دستگاه ‎‌ها، با سرعت و آرامش پیش رفت.
باذلی‌محبوب در ادامه گفت: پیش‌‎بینی ما وجود 45 هزار و 822 خانوار در کل سطح شهرستان و در قالب 33 هزار و 399 خانوار شهری و 12 هزار و 423 خانوار روستایی بود اما تا پایان 22 آبان ‎ماه، ما از 45 هزار و 158 خانوار سرشماری را انجام داده‌ایم که در این میان 32 هزار و 197 خانوار شهری، 12 هزار و 936 خانوار روستایی و 15 خانوار نیز عشایری بوده‌اند.
وی از غیبت 664 خانوار دیگر خبر داد و خاطرنشان کرد: این خانوارها نیز شامل مشاغل خاص بوده‌اند که باید از راه قانونی اطلاعات خانوار آنها اخذ می‌شد که در ظرف 48 ساعتی که طرح سرشماری تمدید شده، با بسیج کلیه نیروها اطلاعات آنها را نیز ثبت خواهیم کرد.
باذلی ‎محبوب در خصوص صحت اطلاعات ثبت شده نیز افزود: اطلاعات تمام خانوارهای شهری و روستایی کاملاً ثبت شده، بازبین‌ها به طور دقیق آنها را بررسی کرده و مسئولان فنی هر منطقه نیز کلیه اوراق را در کنترل داشته‌اند و از این بایت هیچ مشکلی نداشته‌ایم.
وی در پایان ضمن اعلام مشارکت 100 درصدی بهبهانی‌ها در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 خاطرنشان کرد: امیدواریم با اخذ اطلاعات دقیق این آمارگیری، تصمیمات و برنامه ‎ریزی‌های مناسبی برای پیشرفت جامعه و شهرستان بهبهان انجام و همه شاهد تأثیرات مثبت این طرح در آینده شهر باشیم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول