اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام‌نور کشور:

تحصیل یک میلیون و 200 هزار دانشجو در خانواده بزرگ پیام‌نور

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام‌نور کشور از فعالیت 520 واحد دانشگاهی و علم‌آموزی بیش از یک میلیون و 200 هزار دانشجو در خانواده بزرگ پیام‌نور کشور خبر داد.

تحصیل یک میلیون و 200 هزار دانشجو در خانواده بزرگ پیام‌نور
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، علیرضا اژدر ‌بعداز ظهر امروز در حاشیه برگزاری پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور که در استان مازندران در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران بیان داشت: المپیاد فرصت بسیار مناسبی برای ارائه توانمندی‌های ورزشی و آمادگی جسمانی دانشجویان است.
وی با اشاره به برگزاری این المپیاد در ایام دهه امامت و ولایت در ساری خاطرنشان کرد: در ایامی بین عید بزرگ قربان و عید امامت و ولایت عید غدیر هستیم و باید در این ایام با درس آموزی از مکتب نورانی اهل بیت و نخستین امام شیعیان رهرو راه آن بزرگواران تاریخ باشیم.
اژدر اضافه کرد: هم اکنون شاهد حضور فعال دانشگاه پیام نور در عرصه های مختلف ورزشی و علمی هستیم و مدال آوری و افتخارآفرینی دانشجویان این دانشگاه را در بدنه علمی و پژوهشی کشور در کنار کسب تحصیل شاهد هستیم.
سرپرست کل پنجمین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در بیان اینکه دانشجویان پیام نور در زمینه های فنی و علمی نیز به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کردند، گفت: امروزه دانشگاه پیام نور با گستردگی خاص خود به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه های با درجه علمی بالا در سطح آسیایی و بین المللی حرف های زیادی برای ارایه دارد.
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور با تاکید اینکه در اردیبهشت ماه امسال در عرصه بین المللی بیش از 20 مدال رنگارنگ برای مجموعه پیام نور به دست آمد، اذعان داشت: با رویکرد فرهنگی و ورزشی دانشجویان در پنجمین المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه های پیام نور در استان مازندران شرکت کردند تا در فضایی کاملا دوستانه علاوه بر استفاده از افکار یکدیگر با هم به رقابت سالم بپردازند.
 
*مازندران برای المپیاد پیام‌نور آمادگی کامل دارد
 
عضو کمیته فنی المپیاد فرهنگی ورزشی پیام نور از آمادگی کامل ورزشکاران مازندرانی برای حضور در این المپیاد خبرداد.
سیداعظم ترابی نیز در حاشیه برگزاری این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار از تهیه دستورالعمل و آیین‌نامه فنی مسابقات خبر داد و بیان داشت: بعد از تهیه و تدوین دستورالعمل نوبت به انتخاب سرپرستان فنی می‌رسد که سرپرستان فنی اقدام به معرفی داوران مسابقه می‌کند.
این فعال ورزشی با اعلام اینکه در گام ‌نخست بررسی میزان آمادگی تجهیزات سالن‌ها برعهده این کمیته است، یادآور شد: بررسی میزان آمادگی میزبان برای برگزاری مسابقات نیز جزء وظایف این کمیته است.
ترابی دیگر کارهایی که توسط مسئول انجمن ورزشی و کمیته فنی مسابقات باید انجام شود را تایید نتایج نهایی مسابقات تا زمان برگزاری اختتامیه مسابقات اعلام کرد.
وی میزان آمادگی پیام نور مازندران تا زمان برگزاری مسابقات را 90 درصد اعلام کرد و یادآور شد: مازندران به لحاظ اینکه یکی از قطب‌های ورزشی کشور است از ضریب آمادگی مناسبی برای برگزاری مسابقات برخوردار است و یکی از دلیلی که میزبانی این مسابقات به مازندران واگذار شد به خاطر اعتماد دست اندرکاران برگزاری المپیاد فرهنگی دانشجویی کشور به مسئولان مازندران بود.
 ترابی مسابقات ورزشی را معرکه شورانگیز برای دانشجویان اعلام کرد و یادآور شد: دانشجویان نشاط و هیجانی خاصی دارند و برگزاری این مسابقات می‌تواند اثر مثمرثمری بر سلامت روحی و روانی دانشجویان داشته باشد.‌
انتهای‌ پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول