اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

با وجود برودت هوا و بارش در برخی نقاط زنجان؛

همه راه‌های مواصلاتی زنجان باز است

خبرگزاری فارس: خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری زنجان گفت: در حال حاضر همه راه‌های مواصلاتی استان زنجان باز بوده و رفت و آمد در آنها جریان دارد.

همه راه‌های مواصلاتی زنجان باز است
احمد خلیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد در همه محورهای مواصلاتی استان زنجان برقرار بوده و مشکلی برای تردد رانندگان وجود ندارد، اظهار داشت: رانندگان در صورتی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی در گردنه‌ها را دارند زنجیر چرخ و وسایل ایمنی به همراه داشته باشند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر در گردنه‌های برف‌گیر به دلیل بارش‌های پراکنده برف جاده لغزنده است، افزود: توصیه می‌شود رانندگانی که قصد عبور از این گردنه‌ها را دارند از زنجیر چرخ استفاده کنند.
مدیر روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان زنجان با اشاره به اینکه شماره تلفن‌های اداره کل راه و ترابری و شماره گویای راه و ترابری آماده پاسخگویی به رانندگان و مسافران دارند، تصریح کرد: شماره تلفن 7272027 اداره کل راه و ترابری و شماره گویای 141 آماده پاسخگویی به مسافران و رانندگانی است که قصد تردد در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی دارند.
وی افزود: بیش از 420 نفر پرسنل با 215 دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک و سنگین راهداری در 29 راهدارخانه استان استقرار یافته‌اند تا در صورت لزوم را‌های مسدود را بازگشایی کنند.
خلیلی با اشاره به اینکه راه‌ برخی روستاها از جمله روستاهای لاری و یحیی‌آباد در شهرستان طارم به دلیل شرایط جغرافیایی و بارندگی‌های فراوان مرتب بسته می‌شوند، گفت: راهداران با ماشین آلات سبک و سنگین راه این روستاها را بازگشایی می‌کنند تا مشکلی برای اهالی این روستاها پیش نیاید.
گفتنی است، مدیر کل اطلاعات و آمار استانداری زنجان دیروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به مسدود بودن برخی راه‌های ارتباطی استان زنجان گفته بود: روستای پرچینه در شهرستان طارم و پرنگین در شهر سلطانیه به دلیل مسدود بودن مسیر ارتباطی سرشماری نشده‌اند که با باز شدن مسیر سرشماری صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول