اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده دماوند در مجلس:

پروژه گازرسانی به جابان و سربندان پیگیری شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بر لزوم پیگیری بیشتر پروژه گازرسانی به مناطق روستایی جابان و سربندان تاکید کرد.

پروژه گازرسانی به جابان و سربندان پیگیری شود
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، شاهرخ رامین عصر امروز در آیین گشایش طرح گازرسانی روستای زان که با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان تهران، فرماندار دماوند، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه بخش‏های بزرگی از مناطق روستایی جابان و سربندان از نعمت گاز بی‏بهره هستند.
وی با اشاره به نشست هفته گذشته پیرامون این مبحث یادآور شد: دو هفته پیش از این جلسه‏ای که با حضور ناصری و پیمانکاران مجری طرح گازرسانی مناطق روستایی جابان و سربندان تشکیل شد.
رامین ادامه داد: در این نشست، مسئولان مجری طرح‏های گازرسانی شهرستان دماوند متعهد شدند تا یک ماه آینده از آن مبدا زمانی، حفره‏های خالی این دو منطقه روستایی گازرسانی شود.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: انتظار من و مردم دو روستای جابان و سربندان، عمل به این قول و رفع مشکل تا پیش از ورود به فصل سرد سال جاری است.
رامین با اشاره به طرح گازرسانی مناطق روستایی جابان و سربندان خاطرنشان کرد: خوشبختانه مسئولان شرکت گاز، فرمانداری دماوند، اداره راه و ترابری و بخشداری مرکزی همه توان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و موجبات افتتاح طرح گازرسانی به مناطق روستایی زان و لومان را فراهم آوردند.
نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی وحدت را بزرگ‏ترین سرمایه ایران اسلامی خواند و افزود: برزویه حکیم، قرارگیری سلامت مردم به عنوان نخستین هدف پیش از کسب متاع دنیوی را به اطبا پس از خود توصیه کرده است؛ همانگونه که کشاورزی با هدف برداشت گندم تلاش کند و علاوه بر این محصول به کاه نیز دست یابد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر بزرگ‏ترین سرمایه‏های ملت غیور ایران اسلامی نیز وحدت، انسجام، حمایت از نظام اسلامی و بر تارک آن اطاعت از منویات مقام عظمای ولایت است.
رامین افزود: توسعه روزافزون در عرصه‏های فناوری جهانی و همچنین ارائه خدمات مختلف به مردم مناطق گوناگون کشور همگی اثرات فرعی اعتقادات بزرگ ملت شهیدپرور و ولایی ایران است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول