اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی خبر داد:

تداوم گازرسانی به روستاهای آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: عملیات توسعه شبکه گاز در مناطق روستایی آذربایجان غربی همچنان تداوم دارد.

تداوم گازرسانی به روستاهای آذربایجان غربی
امیر رضوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: توسعه شبکه گاز در مناطق روستایی اولویت کاری این شرکت است به طوری‌که در عمل هم این موضوع به طور محسوس مشهود است چرا که از حدود 9 هزار و 13 انشعاب ایجاد شده در سراسر استان، حدود 6 هزار و 613 انشعاب روستایی است و فقط 2 هزار و 400 انشعاب در 33 شهر ایجاد شده است.
وی افزود: با هدف ارتقای سطح کیفی زندگی در مناطق روستایی، گاز رسانی به آنها در برنامه کاری مسئولان قرار دارد و در سفر نخست هیئت دولت به آذربایجان غربی گازرسانی به 414 روستا به تصویب رسید و برای عملیاتی کردن آن برنامه‌ریزی انجام شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در سفر دور دوم هیئت دولت با توجه به اینکه گاز رسانی به تعدادی از روستاهای مصوبه سفر قبلی باقی مانده بود برای تداوم عملیات گازرسانی در آن روستاها تاکید شد اما، در برنامه سوم روستاهایی با فاصله پنج کیلومتری از خط لوله گاز که امکان گازرسانی برای آنها فراهم بود برای تصویب شدن در طول جلسه‌ای پیشنهاد کردیم که تایید شدند.
وی با بیان اینکه در مجموع تعداد روستاهایی که باید گازرسانی می‌شدند 772 روستا شد، ادامه داد: از روستاهای مذکور  239 روستا هم‌اکنون از این نعمت برخوردار هستند، به طوری‌که از این تعداد حدود 70 روستا در سال 89 گازرسانی شدند و امسال نیز 35 روستا گازرسانی شدند هم‌اکنون هم 166 روستا برای آغاز عملیات گاز رسانی در برنامه قرار دارند.
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی بیان کرد: بعضی از روستاها در مجاورت خط لوله گاز قرار دارند اما، با توجه به اینکه اعتبارات به طور ملی اخذ می‌شود و اجرای هرگونه طرحی باید توجیه اقتصادی داشته باشد ابتدا به شهرهایی با جمعیت زیاد گازرسانی می‌شود سپس این قبیل روستاها در دستور کار قرار می‌گیرند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول