اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در استان‎های تهران و البرز؛

502 منطقه روستایی از نعمت گاز بهره‏مند شدند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: تاکنون 502 منطقه روستایی استان‏های تهران و البرز از نعمت گاز بهره‏مند شده‏اند.

502 منطقه روستایی از نعمت گاز بهره‏مند شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، یعقوبعلی حسینی‏نیا عصر امروز در جمع مسئولان دماوندی که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، فرماندار دماوند، بخشدار مرکزی و دیگر مسئولان محلی برگزار شد، اظهار داشت: در این دو استان، 18 شهرستان وجود دارد.
وی با اشاره به طرح‏های اجرایی شرکت گاز در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: در شهرستان دماوند، یک هزار و 200 متر لوله‏گذاری صورت گرفته و 34 هزار علمک گاز به 65 هزار مشترک واگذار شده است.
حسینی‏نیا ادامه داد: علاوه بر این، شهرهای چند‏گانه شهرستان دماوند و 32 منطقه روستایی این شهرستان نیز از نعمت گاز برخوردارند.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با قدردانی از مسئولان شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: مسئولان عالی شهرستان دماوند در مسیر ارائه خدمات گازرسانی در این دیار مشکلات موجود را به خوبی برطرف ساختند.
وی ادامه داد: از این رو، تقدیر از نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی و بالاترین مقام اجرایی منطقه یعنی فرماندار دماوند امری الزامی است.
حسینی‏نیا با تاکید بر لزوم رعایت تمهیدات امنیتی در مصرف گاز شهری اظهار داشت: گاز نعمتی بوده که خداوند برای زندگی بهتر در اختیار بندگانش قرار داده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان تهران تصریح کرد: اگر در سودجستن از این مزیت خدماتی دقت و احتیاط کافی منظور نشود، تبدیل نعمت به نقمت در این زمینه دور از ذهن نیست.
وی ادامه داد: مواردی جزئی اما مهم نظیر استفاده از سامانه‏های خارج‏کننده گازهای سمی مجزا برای هر دستگاه گرمایشی گازسوز، عدم استفاده از وسایل گرمازای فاقد مهر استاندارد و همچنین خودداری از تبدیل وسایل گرمایشی مطابق با سایر سوخت‏های فسیلی به وسایل گازسوز می‏تواند ضامن سلامتی مردم باشد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول